God morgon lördag
Ljuva helg, ledig och loj…
Vaknade upp krasslig och förkyld idag. Lagom kul… Hoppas ni andra har en frisk och skön helg;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godmorgon Skogis och alla andra goingar som vaknar upp till denna lördag i slutet av februari.
Så tråkigt skogis att du vaknat så förkyld, drick mycket varmt vatten med ingefära så ska du se att du mår lite bättre.
Jag har 4 sjuka arbetskamrater, feber, frossa, förkylningsymptom och magåkommor. Något som går?? Nå ja, mig springer det förbi
jag är frisk som en nötkärna, tack för att jag mår såååå bra
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

God morgon!
Här är det sköna, loja och friska människor ser jag!
. Skulle egentligen åkt in till stan och gått på ett afropass tidigt idag men jag orkade inte. Var i stan hela min lediga dag igår så jag tycker det räckte. Jag och de yngsta döttrarna var på shoppingrunda. Det har öppnat ett Grand Samarkand i stan och nu var det ytterligare butiker som hade premiär. Vi fyndade en del, mest den lilla donnan som fick sätta sprätt på sina egna slantar
. Efter ett antal timmar bland kläderna var det ganska fokuserat på att göra matinköpen fort som fanken, vi var helt slut när vi kom hem he he.
Idag blir det lite pilates för den ömma kroppen, sedan ska det tvättas bilar!
Ha det gött idag och njut av ledigheten (om ni inte jobbar helg…)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Vilken underbar bild Pagan!
Nja jag tror du slipper det för att du har sån fart i livet;) Baciller & virus hinner liksom inte ikapp dig:)
/ Skogshumblan

Du får tänka dig frisk du oxå Skogis, 
"Du har alltid två val"
Jo jag kör lite "självhealing " :)
/ Skogshumblan
God förmiddag
Idag är det fint väder. Skulle vilja tillbringa dagen ute, men jag ska jobba men det känns ändå ok
i övrigt så får jag önska er alla en bra lördag och att ni som är sjuka krya på er
Kram
Allting är möjligt
God förmiddag!…
men kära nån , vilket ljuvligt väder. tror knappt det är sant. -2 solen skiner….
( 30 gr varmare än häromdan)
blir fara med en kompis på röda korsets loppis sen åka och fika..orkar inte gå så långt, men det ska jag nog klara av ;)
önskar er alla er riktigt skön lördag!

#8 Skönt ändå att du är så pigg att du orkar åka med!
"Du har alltid två val"
#9, jo tack..det känns bättre…värmebehandl hos sjukgymnasten var bra. …sen börjar också faktiskt livsandarna återvända , en dag som denna :)
Godförmiddag
Här är en som sovit som en stock. Solen skiner. Det verkar som om den lilla snö som låg här nu är borta. Kanske plusgrader idag 
Jag ska ta det väldigt lugnt idag. Kanske det blir en eftermiddagspromenad. Annars planerar jag ingenting för denna dag.
Ja ikväll ska jag se på Melodifestivalen förståss. Är nyfiken på Melodi Club.
Pagan, en underbar bild!
Ha en fin och skööön lördag 
God middag till alla. Krya på dig Skogis, silverljus och Gilla. Ha en bra lördag alla.
Ska jobba inatt så jag förbereder soppor för två dagar nu. Har avslutat själva detoxen igår, fortsätter nu med steg 2 uppladdning..
Orkade med lite uppvärmning innan min personliga yoga…
En lugn vecka med mycket sömn gör nytta.
PS. Du peppar oss verkligen med bilder Pagan! DS.
Skickar med en bild jag också…