Underbar bild Pagan!
Önskar dig och alla andra här inne en skön söndag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Åh det lät lovande! Hoppas det sprider sig, så vi delar med oss;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Säger morgon här oxå =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag :)
Vilka fina bilder du lägger in Pagan 
Här skiner solen men det är kallt. Det får bli en promenad idag men jag väntar lite så att solen får värma upp lite först.
Har inget planerat idag så det får bli helt vad jag känner för. Det är ju söndag och då får man vila sig 
Ha en sköööööön söndag!
God eftermiddag
Jag har jobbat i natt så har nästan nyss stigit upp ur sängen Kaffet var klart så det var bara och sätta sig och dricka det
Idag snöar det och - 4 grader. Ska ta det lugnt idag, man har inte så mycket ork efter en jobb natt
Ha en bra fortsättning på söndagen.
dolla
Allting är möjligt
God eftermiddag :-)
Jag har precis varit ute. Tog en prommis till Coop. Det märks tydligt att solen börjat värma, för hade inte solen varit idag så hade det varit väldigt kallt. Men nu har det i alla fall sluta storma och det tackar vi för!
God eftermiddag…..
..nu är jag ensam igen,eller inte helt, har ju dotter här.. min " särbo" har åkt hem .
sätter mej och läser igen lite inlägg. .
. tänkte gå ut, men jag har så fruktansvärt ont i knät….har artros i det och nu har det börjat spöka igen…säkert för att jag går heltid på praktiken. är jätterädd att jag inte ska orka med..å då är ju hela mitt betyg i fara ( för att inte tala om chanser att få jobba sen)…
…blir en lugn kväll….med datortid och tvtid…
önskar er en fortsatt härlig söndag
#9…kapslar …..gurkmeja…..hmm..hur menar du 

När det gäller Gurkmejans egenskaper så har det forskats en hel del sista tiden. En enkel sökning på google ger mängder av träffar, det mesta ännu på engelska men här finner du en bra svensk information av vad de nya rönen visar.
De billigaste kapslarna storlek 00 köper du här De tar 119:- för 500st. Andra butiker ligger på 79:- för 100st.
Sedan köper du en jätteburk ekologisk Gurkmeja på någon marknad eller i någon asiatisk butik, eller varför inte på Ica. Jag har köpt en 5kg burk och den lär ju hålla i evigheter.
I julas var mina knäbesvär riktigt jobbiga. Vaknade flera gånger varje natt, bara för jag böjde knäna, eller fick stå upp jämt eftersom sitta gjorde förjäkla ont. Till slut blev det ju smärtsamt att stå jämt också, fick ju aldrig vilat knäna. Nu har jag varit duktig och ätit kapslarna varje morgon i ett par veckor och problemen är borta. Kanske skulle jag prova att ta bara en kapsel om dagen men just nu vågar jag inte testa. I många tillskott mot ledvärk mm man kan köpa ingår ju gurkmeja som den mest aktiva substansen, men på detta sätt kommer man ju mycket billigare undan och får enbart det man behöver.
låter nästan för bra för att vara sant, men jag läste mig fram och fann detta sätt och det har funkat skitbra.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 11..låter ju jättebra.ska testa detta…men jag undrar, kan man inte bara ta gurkmejan , i nåt fil eller så….eller är det inget bra alternativ?..smakar kanske usch….
# 13,,,,oki..
…..
Tack för råden…ska testa detta