God förmiddag.
Idag har städmanin fått fäste i mig. Har en känsla av att det finns en säng under all tvätt som ligger på den. Ska ägna dagen åt att försöka hitta sängen;)
Ha en skön helg alla!
Och Pagan- en vit fjäder;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Pagan, Skogis och alla goa här. 
Pagan en prommis är en prommis om nä kort. 
Skogis hoppas du hittar sängen. 
Sol ute och sol inne, även om jag är lite snuvig, men inte så det stör. Fick fixat tvätten igår, så nu är det inga fler måste i helgen. 
Maken driver med mig. Igår frågade jag vilket djur han tänkte på när han tänker på mig… Hund sa han… Blev förvånad för innan har de flesta associerat mig med katt för mitt ibland loja sätt.
Nå jag frågade på vilket sätt han tyckte jag liknande en hund och får till svar: Du skäller likadant….
Och som vanligt ser jag glimten i hans ögon för sent. 

Dagens tanke av Louise L. Hay
"Idag väljer jag att fundera på allt det underbara som finns i mitt liv."
Ha en underbar dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag :-)
Solen strålar in genom vardagsrumsfönstret, men jag antar att det är kallare än det ser ut. Men nu värmer solen i alla fall litegrann. Jag ska till stan idag och handla lite, måste ju ut i denna sol.
Igår fick jag en beställning på ett målat porträtt och jag är så glad så 
Jag ska göra färdigt ett tecknat porträtt idag så att jag kan leverera det. På en liten flicka :-)
Ni får ha en härlig lördag, hoppas att solen skiner på er andra också!
God middag denna kyliga och soliga dag.
Mycker vacker bild Pagan
Godkväll mina vänner
Vilken dag!, och vilken magisk månnatt den reningen behövdes för alla mina stenar och min tarotlek… även jag behövde månens rening.
Sköna promenader i solsken och kyla, härliga ungar och massor av glada skratt här hemma!, då mår man riktigt gott!
Tänk vad glada skrattande barn betyder!, dessa härliga hjärtligt kiknande skratt och härliga kramar och all den glädjen de kan ge! Hur viktig är inte den för hela vår existens..De måste ju bara vara den healing våra själar och Moder jord behöver!

#1 Hoppas du hittade sängen innan du skulle kojsa. Jag är så tacksam över min nuvarande tvättstuga. Den är mycket stor och det går att stapla MASSOR med tvätt där nere he he
#3 Hahahaha, ja du Isa, som man frågar får man svar, heter det ju
#4 Vad roligt Gilla, lycka till med lilltjejen!
#6 Två timmar, du tog då i meddetsamma
#7 Skit oxå, jag missade fullmånen denna gången. Visst är det härligt med barnen, de ger ju så himla mycket livskraft och kärlek
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jomenvisst är det så att barnens energier kan vara mycket läkande. Jag kommer ihåg när jag gick i väggen och hade utmattningsdepression, då tog jag promenader ner till en stor lekplats i en park så ofta jag kunde och det kändes alltid läkande efteråt.

Inte så lätt att hitta stigarna under snön. Nåväl det var uppfriskande iallafall.