God morgon 17 feb
Hej hej!
Personalkonferens hela dagen igår och en havererad datormus när jag kom hem…. lite iFokusabstinens…..
Idag har jag utbildning hela dagen så vi ses till kvällen igen, måste ju läsa ikapp det jag missade igår
.
Blåsigt som fanken och väldigt oskönt ute!
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Goder morgon från halvmulet Stockholm.
Den där bilden skulle passa riktigt bra här också, Elpida! *skrattar*
Inte så många minusgrader, men bitande kalla vindar… Brr!
Ha en fin dag i alla fall!! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God förmiddag. Kallt men ändå milt ute.
Idag är det dags att göra klart och redovisa lektion nr två. Spännande med kursen men också lite svårt att lära sig välja rätt ord för att delge det man får till sig. Det är min vånda idag.
Ha en skön dag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag :-)
Solen gör sina försök att tränga igenom molnen här just nu och det verkar ju trevligt. Men några minusgrader och isande vindar ska visst gälla för idag också. Men är solen framme så värmer den.
Jag kanske skulle åka och köpa hem lite ram och duk idag.
Ha en bra dag, i morgon är det fredag 
Godeftermiddag allesammans 
Inte fullt så blåsigt idag. Man får vara glad för det lilla ibland.
Jag har haft bra maskiner idag, men ska ändå vila en stund.
Idag åkte en av de äldsta maskinerna ut för skrotning, och jösses vilket kaos det blev en stund, med gången blockerad så kom man varken fram eller tillbaka.
Fast det är duktiga killar så det blev bara en liten stund innan maskinen kom ut. 
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag släpper taget om alla begränsande, gamla och negativa tankar. Jag ser med glädje fram emot framtiden."
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tack Isa, ord som både får en att begrunda och se framtiden med tillförsikt.
Ja kylan och blåsten håller i sig. Fattar ju nada av vad SMHI menar men det är tydligen så att vi fått vind från "fel" håll och då kan det bli så här. Sicken tur vi haft hitills då utan att förstå att vinden kommit från "rätt" håll
nå ja, vi har ju vind och det är ju bra….typ.
Hoppas er dag varit bra. Har jobbat sedan 4 i morse och är helt mör, men nu kan jag gotta mig med att vara ledig tills på måndag. Ska soooova!! och läsa, slappa och soooova ännu mer. Hahaha. Känner jag mig själv rätt så kommer jag storstäda huset och "passa på" med en massa
Hoppas Ni får en go kväll. Själv ska jag snart bli serverad soppa och pannkakor med blåbärs glass. Dottern står och steker för fulla muggar. Är väldigt sugen nu
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot