God morgon 16 feb
Och så var det mitt i veckan igen! Alldeles strax helg - arbetsdagarna rusar för min del!
"Bara" minus 5 idag, men för säkerhets skull blir det leggings under jeansen idag. Igår blåste det så bitande kallt…
Ha en underbar onsdag, allihop!! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God morgon vänner!
Här är lediga dagen för barnen och mig. Ska ta dagen som den blir. Maken vann en Alladinask igår på bridgen, smaskens! Den lär inte finnas mycket kvar av när vi här hemma fått gå loss i den lite;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon!…lite sovmorgon idag, ska jobba ( praktisera)em/kväll
fortfarande lika kallt , över -30. min ena katt, utekatten , sitter på bordet och tjurar….han har inte varit utanför bron på flera dar…och det säjer mycket, för han är verkligen en utekatt……
..skönt iaf få sitta med kaffekoppen och surfa en stund innan jobbet…
Ha en bra dag!
Godförmiddag!
Jag var egentligen uppe redan halv åtta för att doktorn skulle ringa, men sedan lade jag mig igen, kände att jag inte sovit färdigt. Det sägs vara fruktansvärt kallt idag också, några minusgrader och fuktig luft som trycker på i ganska stor hastighet. Då känns det som det var minus 30 i ansiktet. Snöfall väntas också enligt väderprofeterna. Egentligen är detta den riktiga vintern i Skåne men eftersom vi redan haft en vinter så är man ju inte så väldigt pigg på det vita eländet.
Det blir inga större utevistelser idag i detta vädret. Hade annars tänkt åka till konstnärmaterial och fylla på lagret av duk och ram, men det får vara till i morgon. Man kan ju alltid hoppas att det slutar blåsa så in i bänken.
Så det får bli tarotläggning idag och lite skissarbeten.
Ha en bra dag 
Godförmiddag allesammans
Dottern är på idrottsskola och huset är i behöv av städning, men kroppen vill inte riktigt, men jag vägrar lyssna på den för nu ska här jagas dammråttor
.
Ha en fin dag alla!
"Människor misslyckas sällan eller aldrig, de upphör bara med att försöka."
(DAN MILLMAN i boken "Andens lagar")
# 4 - Blåser det hos dig också så kan du bara sätta tvärdrag och hålla i möblerna 
God förmiddag
Vald ledighet idag! Jag ska åka och klippa mig klockan 13 sen ska vi åka och hämta en golvslip ! Gubben håller på och renoverar våran stora sal på 35 kvadrat Vi ska nog använda det som vardagsrum! Vi ska handla lite mat också !
Ha en bra fortsättning på onsdagen
Kram
Allting är möjligt
God middag! Halvmulet och mycket snö. Varit på rymdutställning och sett riktiga grejor från NASA såsom Armstrongs rymdräkt. Såg också en film om universum och vårt solsystem med min systerson och alla de andras mycket små barn. Men vi hade roligt ändå…
# 7 - Det låter jättespännande! Är det den i Stockholm?
Godkväll allesammans
Brr, kallt.
Jag tog termobyxor, fleecejacka och tjock vinterrock imorse när jag körde till jobb. Det är "bara" 2-3 minusgrader, men blåser svinkallt. 
Som vanligt skulle jag ta en liten tupplur på en halvtimme som blev 1-2 timmar istället. Nåja nästa onsdag ska jag till doktorn och sen ska det bli rehabsamtal. Har bara väntat i 4 månader.
Ska skriva en komihåg lapp med mig, annars glömmer man väl hälften och ska visa sig duktig istället.
Men nej jag har varit duktig länge nog nu. Tur man har så goa arbetskamrater som ställer upp, men det är attans så svårt att be om hjälp, när man varit van vid att själv ställa upp och hjälpa till. Jaja det ordnar sig alltid på något vis. 
Ha en skön kväll alla goa här.
(Vill ha vår… NU)
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#8 Japp på Tekniska museet. Jag känner vibbarna starkt från universum nu…