Tarot iFokus

Tarot

Etikett: dagens-tråd
Läst 2778 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 15 februari.

Ännu en dag att upptäcka!

Här börjar det ljusna rejält, är -9 grader och fåglarna kvittrar.

Hoppas ni alla får en skön dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God morgon humblan!

Här är det bara -8 men fuktigt i luften och råkallt. Det singlar fortfarande ner sådant där vitt dessutom …. Ja ja, nästa vecka har ungarna sportlov här, sedan kan det gärna försvinna för min del!

Inget särkskilt inplanerat efter jobbet, får se vad det blirGlad.

Önskar er en härlig tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godmorgon mina vännerGlad

Här har barnen sportlov nu och yngsta dottern började igår på friidrottsskola 10-14 mån-tors jättekul tyckte honSkrattande.

-7 och ganska grått är det här, jag planerar får yoga och en meditationsstund när dottern är på träning.

Ha en fin dag allesammans

"Handlingar utan ord är bättre än ord utan handlingar."
(PRA THEPKAVI)

Maggan71
0

Goood morgon!! *ler brett*

Snart är det fredag. *upplyser med ännu bredare leende*

Mycket på jobbet, men jag mår bara GOTT!

Önskar er alla en strålande dag, trots snön som vräker ner och den långa vintern. Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Här blåser det så det visslar i fönsterkarmarna. Har inte varit ute än men det sägs att det är kallt som attan ute. Den vårvärmen vi hade förra veckan gick visst vilse.

Idag ska jag ägna mig åt konsten och så ska jag bekanta mig med min nya lek Thoth. Intressant och lite klurig beskrivning.

Ha en bra dag Glad

Pagan
0

Så in i faskien kallt vi har. Det ska fortsätta med har de "lovat"

Stackarna uppe i norr någonstans har visst strömlöst och  i natt hade de över -40, stackars människor.

Jobbat, handlat, middagen puttrar på spisen nu ska det bara ätas middag och slappas big time. Med dubbla filtar!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

silverljus
0

Gokväll!……..ja, hua vilken kyla!..-32 imorse…inte skoj alls…

…måste snart iväg och handla lite, gruvar mej..hoppas lillskrutten ( bilen alltså),….startar både på ditväg och hemväg…..

..sen blir det tvättstugan , tur jag har sovmorron imorgon iaf ;)

[GunillaR]
0

Jag får inte detta vädret att stämma med någon global uppvärming !! Global nedkylning skulle jag hellre kalla det. I alla fall på det norra halvklotet.

simudainkain
0

#7 Tydligen innebär inte global uppvärmning lite varmare och behagligare väder utan extremare väder enligt de som kan. 2010 var ju ett varmt år globalt sett. Sedan så turas vi och USA tydligen om om de kallaste vintrarna, ungefär som el Niño söderut.

I Australien och Brasilien och några ställen till har det ju regnat brutalt mycket.

När jag gick i skolan fick vi lära oss att enligt de gamla naturliga växlingarna skulle det bli kallare.

Väder är tydligen mycket lättpåverkat och komplicerat…

[GunillaR]
0

Jo jag tror inte det är så enkelt att det beror på koldioxidutsläppningen, Till en viss del kanske, men som du säger så är vädret en mycket komplex "mekanism",