Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 5103 ggr
nillanb
0

Godmorgon 14/2

Godmorgon alla fina Hjärtan på alla hjärtansdagKyss

ta hand om er dag!

Kärleken är större än vi själva, liknar lysmasken - omöjlig att dölja, sveper du in den tindrar den genom höljet.

- Akahito, Japan 700-talet

Skogshumblan
0

God morgon alla mina vänner här. En stor alla hjärtansdagskram till er var och en!

Hoppas ni får en fin dag & vecka.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Maggan71
0

Goood morgon, alla glada! Skrattande

Ny vecka, nya tag! Och snart är det helg igen!

Hoppas att ni alla få en härlig och fin Alla Hjärtans Dag!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis till er alla på alla hjärtans dag…

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla hjärtan!

Har haft en rolig helg, avskedsfest i fredags för en kollega. I lördags kom lillasyster m familj och igår var vi ute i den härliga solen.Glad

Önskar er en kärleksfylld dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

God förmiddag denna alla hjärtans dag.

Det blåser kalla vindar idag. Idag är det tid för tvätt så några fritidsproblem har jag inte :-)

Ha en fin dag!

Doris
0

God eftermiddag Har tvättat lite kläder och plockat undan lite idag. Annars har jag tagit det lugnt Här det det kallt idag - 12 och grått ute Jag har inte kommit ut något idag ännu!

Ha en bra fortsättning på alla hjärtans dag

kram

Allting är möjligt

Pagan
0

Hej allla hjärtegoda

Här är kallt så in i norden, blåser och jag frrrrryssser.

Hoppas Ni haft en bra dag så här långt, och att Ni sitter i värmen. Kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Huuuuuu vad det är kallt idag!!! Några minusgrader och iskalla hårda vindar. Uscha!

Skogshumblan
0

Ja här i Jönköpingstrakten var det inget skönt ute idag … Kung Bore lär hålla sig kvar än ett tag.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Det blåser genom märg och ben. Har satt på mig mysrocken och raggsockor och ändå fryser jag. Det är nog så att Kung Bore vill hålla sig kvar ja, och nordan hänger sig på. Fantiserar mig bort på promenad……

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Tack för denna ljuvliga bild att villa ögonen på. Glad

Pagan
0

Ja, tänk att strosa där. Lyssna på fåglarna, känna alla dofterna, plocka en blomma och smånynna lite. Med picknickkorgen med och cykeln förstås. Längre fram är en liten sjö. Där kan vi slå oss ned och fika med tårna i vattnet. Småtjöta lite och bara vara.

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Jaaaaaa. jag kommer !!!!! Tungan ute Tungan ute

Skogshumblan
0

Jag hänger på!

/ Skogshumblan

Pagan
0

gött. Jag tar med lite vin också dåSkrattande det passar bra till kexen och ostarna.

Sajtvärd Tarot

silverljus
0

Go´kväll! :)..här var det varmt och mysigt minsann…..*L*….

..hos mej har det varit smällkallt, -30 på morron åsså blåst ..brrrr…tur det finns buss!!……

..nu ska jag mest slappa, dricka kaffe och se på tv ;)

..ha en fortsatt trevlig kväll…

Isa56
0

Godkväll alla goa här. Skrattande

Ush ja kallt, körde till jobb halvfem imorse, och trots att jag "håller" värmen så bra själv vid min ålder, så frös jag rejält ändå. Och hur snabb än bilen blir varm så hinner man sitta och huttra en stund ändå. Flört 

Var på hälsoundersökning idag, ja ni vet blodtryck, Vikt Tyst längd osv. Vet ni man växer hela livet… Jooo då jag är en halv centimeter längre idag än jag var för ett halvår sedan. Vikten?  Ährm…. Nu snackar vi om något annat. OskyldigSkämsFlört

När jag kom hem, efter middagen så bjöd min make på egenkomponerad bakelse… Sockerkaksmuffins som han delade och la en liten klick aprikosmarmelad och en tunn skiva mandelmassa. Bredde grädde över hela kakan och toppade med en liten klick jorgubbssylt, vid sidan låg ett litet hjärta som han skurit ut i mandelmassa. Gott Tungan ute

Ha en skön alla hjärtans kväll.

Kramar Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Så rart av din gube Isa. Jag fick en ros på IcaSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Pagan Javisst är han rar.Kyss Och än så länge så har han fler goda sidor än mindre goda… Så jag behåller honom. Flört

Säg…. Var ni på Ica när du fick rosen eller köpte han den där? I vilket fall som helst så är det också rart. KyssTungan ute

Pagan
0

varken eller - jag fick en ros av kassörskan - min gube tycker att alla hjärtans dag är rena larvetObestämd

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Haha, Oj som jag missförstod. Tungan ute Min gubbe tycker också det är jippo från handeln för att vi ska köpa en massa. Men en liten kram eller som nu, en bakelse, det är ok tycker han.

Tänk… När man var liten… Jaja det vaar längesedan på 18-frös ihjäl någongång. Flört Då ritade man kort som man gav till de pojkar man gillade, sen gällde det, vem av oss som fick flest tillbaka. Hon var populärast. Hehe, nä jag fick nog aldrig något kort, för jag gav nog aldrig bort något kort, mer än ett kort kanske. Oskyldig

Pagan
0

ja på den tiden typ 1800 kallt så blev det ju rena rama skärselden. Föredrar då att inte fira alls egentligen. Skulle tro att ungdomarna gör samma ännu.

Jag är nog en likadan torris som min gube, har aldrig vare sig ritat eller givit bort ett valentines kort.

Han brukar få en puss till påsk i ställetSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Pagan han får väl pussar varje dag? Flört 

Det vi däremot firar är vår bröllopsdag, efter 14 år tycker han fortfarande att jag är hans "högsta vinsten". Skrattande