Godmorgon 14/2
Godmorgon alla fina Hjärtan på alla hjärtansdag
ta hand om er dag!
Kärleken är större än vi själva, liknar lysmasken - omöjlig att dölja, sveper du in den tindrar den genom höljet.
- Akahito, Japan 700-talet
God morgon alla mina vänner här. En stor alla hjärtansdagskram till er var och en!
Hoppas ni får en fin dag & vecka.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Goood morgon, alla glada! 
Ny vecka, nya tag! Och snart är det helg igen!
Hoppas att ni alla få en härlig och fin Alla Hjärtans Dag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till er alla på alla hjärtans dag…

God förmiddag denna alla hjärtans dag.
Det blåser kalla vindar idag. Idag är det tid för tvätt så några fritidsproblem har jag inte :-)
Ha en fin dag!
God eftermiddag Har tvättat lite kläder och plockat undan lite idag. Annars har jag tagit det lugnt Här det det kallt idag - 12 och grått ute Jag har inte kommit ut något idag ännu!
Ha en bra fortsättning på alla hjärtans dag
kram
Allting är möjligt
Huuuuuu vad det är kallt idag!!! Några minusgrader och iskalla hårda vindar. Uscha!
Ja här i Jönköpingstrakten var det inget skönt ute idag … Kung Bore lär hålla sig kvar än ett tag.
/ Skogshumblan
Tack för denna ljuvliga bild att villa ögonen på. 

Ja, tänk att strosa där. Lyssna på fåglarna, känna alla dofterna, plocka en blomma och smånynna lite. Med picknickkorgen med och cykeln förstås. Längre fram är en liten sjö. Där kan vi slå oss ned och fika med tårna i vattnet. Småtjöta lite och bara vara.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jaaaaaa. jag kommer !!!!!

Jag hänger på!
/ Skogshumblan
Go´kväll! :)..här var det varmt och mysigt minsann…..*L*….
..hos mej har det varit smällkallt, -30 på morron åsså blåst ..brrrr…tur det finns buss!!……
..nu ska jag mest slappa, dricka kaffe och se på tv ;)
..ha en fortsatt trevlig kväll…
Godkväll alla goa här. 
Ush ja kallt, körde till jobb halvfem imorse, och trots att jag "håller" värmen så bra själv vid min ålder, så frös jag rejält ändå. Och hur snabb än bilen blir varm så hinner man sitta och huttra en stund ändå.
Var på hälsoundersökning idag, ja ni vet blodtryck, Vikt
längd osv. Vet ni man växer hela livet… Jooo då jag är en halv centimeter längre idag än jag var för ett halvår sedan. Vikten? Ährm…. Nu snackar vi om något annat. 

När jag kom hem, efter middagen så bjöd min make på egenkomponerad bakelse… Sockerkaksmuffins som han delade och la en liten klick aprikosmarmelad och en tunn skiva mandelmassa. Bredde grädde över hela kakan och toppade med en liten klick jorgubbssylt, vid sidan låg ett litet hjärta som han skurit ut i mandelmassa. Gott 
Ha en skön alla hjärtans kväll.
Kramar Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Pagan Javisst är han rar.
Och än så länge så har han fler goda sidor än mindre goda… Så jag behåller honom. 
Säg…. Var ni på Ica när du fick rosen eller köpte han den där? I vilket fall som helst så är det också rart. 

Haha, Oj som jag missförstod.
Min gubbe tycker också det är jippo från handeln för att vi ska köpa en massa. Men en liten kram eller som nu, en bakelse, det är ok tycker han.
Tänk… När man var liten… Jaja det vaar längesedan på 18-frös ihjäl någongång.
Då ritade man kort som man gav till de pojkar man gillade, sen gällde det, vem av oss som fick flest tillbaka. Hon var populärast. Hehe, nä jag fick nog aldrig något kort, för jag gav nog aldrig bort något kort, mer än ett kort kanske. 

ja på den tiden typ 1800 kallt så blev det ju rena rama skärselden. Föredrar då att inte fira alls egentligen. Skulle tro att ungdomarna gör samma ännu.
Jag är nog en likadan torris som min gube, har aldrig vare sig ritat eller givit bort ett valentines kort.
Han brukar få en puss till påsk i stället
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan han får väl pussar varje dag?
Det vi däremot firar är vår bröllopsdag, efter 14 år tycker han fortfarande att jag är hans "högsta vinsten".