God morgon 11 februari.
Fredag igen:)
Veckorna går så fort nu tycker jag. Men det är ljust länge nu och bättre blir det;)
Hoppas ni alla får en skön fredag och helg!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Goood morgon! Fredag = så gott som helg! Ett sista ryck på jobbet idag!
Jag är på ett strålande humör och nu hoppas jag att det ska hänga i under dagen, men det känns så! 
Ha det riktigt gott idag, mina vänner här på TiF!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God morgon från vinterstormen i Stockholm.
Tackade för att jag kan kunde gå till det jobbet.
Godmorgon allesammans
Önskar er alla en härlig fredag
"Den vise leds av vad han känner och inte av vad han ser."
(LAO TZU)

God morgon!
Är hemma med sjuka lilla prinsessan. Hon sitter och plinkar på gitarren och tittar på tv just nu.
Jag blir så där när jag är hemma att det är så mycket jag vill hinna med! Träna lite pilates, meditera, sitta med mina kort, göra lite andra övningar osv osv. Och så ska hunden ut, barnet ska ha mat, det ska plockas iordning!!!! Kan man få lite mer timmar under dagen tros??? Och egentligen ska jag ju bara passa på att ta det lugnt och njuta av lilltjejen…. Jag har iaf hunnit med att städa badrummet - det kanske får bli dagens prestation…
Hoppas ni får en förträfflig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon!
Är hemma med sjuka lilla prinsessan. Hon sitter och plinkar på gitarren och tittar på tv just nu.
Jag blir så där när jag är hemma att det är så mycket jag vill hinna med! Träna lite pilates, meditera, sitta med mina kort, göra lite andra övningar osv osv. Och så ska hunden ut, barnet ska ha mat, det ska plockas iordning!!!! Kan man få lite mer timmar under dagen tros??? Och egentligen ska jag ju bara passa på att ta det lugnt och njuta av lilltjejen…. Jag har iaf hunnit med att städa badrummet - det kanske får bli dagens prestation…
Hoppas ni får en förträfflig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon
Solen skiner från en klarblå himmel. Ute har det kommit mycket mera snö efter igår för då var det världens snöoväder ! Jag har nästan nyss vaknat Idag jobbar kväll till 21 lite synd för det fina vädret skulle vilja gå en riktig långpromenad, men får göra det en annan dag!
Ha en bra fredag alla
Kram
Allting är möjligt
Godmiddag!
Vi hade inget vatten nu på förmiddagen eftersom de håller på att reparera. Så det var till att tappa upp lite vatten igårkväll. Man tänker inte på hur mycket vatten man gör av med. Det är ju jättemycket man gör av med på en hel dag. Nu har vi fått kallvatten men får inte varmvatten förrän klockan fyra. Så ikväll blir det en lååååång varm dusch 
Det verkar ju vara snö uppåtlandet idag. Det gnälls ju väldigt mycket i nyhetssändningarna om hur eländigt det är i Stockholm, att bussarna inte går och att brevbärarna inte kommer ut. Undrar om vi får ner detta hit till Skåneland. Det ska ju bli kallare nu några dygn. Det börjar regna nu, ser jag. Hoppas det blir regn och inte snö!
Det blir lugna puckar idag, ska skissa på ett porträtt nu.
Ha en trevlig dag och glöm inte att mysa ikväll 

Hej alla goa
Här fortsätter snöandet. Ja se det snöar det var väl roligt hurra….not
Sitter och känner dofterna från en fiskgratäng som sonen lagar, ska bli mumsigt. Det är ju äntligen fredag också och det är ju så gott att veta att jag får sova ut i morgon. Sååå gött. Funderar på om jag ska orka med en tjejkväll med vin och ost eller om jag ska slappa hemma. Lutar åt slappa hemma faktiskt….
let´s dance på tv och undrar om det inte var i kväll de skulle börja visa oscarsbelönade filmer på 9:an???
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväller!
Det blev snö i eftermiddag. Regnet övergick till snö och nu ligger det ett vitpudrat lager. Men i morgon ska det bli strålande solsken har väderprofeterna sagt.
Ja då blir det tv soffan för kvällen!
# 9 - Ska kolla in på tv-tablån!