God morgon 10 feb
Idag är minstan hemma och sjuk med pappsen och imorgon är det min tur att vabba. Då ska jag passa på att bekanta mig mer med min nya tarotlek - jag är numera lycklig ägare av Shadowscape Tarot av Stephanie Pui-Mun Law. Den är fantastiskt vacker!!!!
Önskar er en god torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Dagisracet avklarat. Blöt snö och lite blåst här. Nu ska dotera och jag ha lek & bus ett tag innan det är dags att hämta på dagis.
Så spännande med en ny lek. Jag börjar bli sugen jag också. Tur att jag är pank;)
Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag
idag snöar det och -8 grader Det känns gruvsamt att gå ut men har tackat ja till kvällsjobb så jag ska åka snart. Men det är bra när man är där för jag trivs på jobbet
Elpida vad kul med nya tarotkort!
Nej nu ska jag äta lite och göra mig i ordning
Ha en bra dag
Kram
Allting är möjligt
God förmiddag :-)
Åhh vilken vacker bild Elpida. Den leken vill jag absolut ha. Någon gång. Nu ska jag ju få Toth som jag köper av soulwings.
Jag ska få på mig paltorna och ge mig iväg till köpcentrat. Tänkte gå dit och ta bussen hem, så får jag lite motion. Motion och promenader är viktigt för mig nu och ska förekomma varje dag.
Hyacinta, vilken härlig bild! Den gör mig glad.
Vädret här är mulet, men ingen nederbörd, några plusgrader.
Ha en bra dag 
I morgon är det fredag!

#2 Underbar bild Hyacinta!!!
Och underbart att du känner så!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

jaaa verkligen hyacinta. Wow säger jag bra - hoppas du får stanna där lääänge
Hej på er allihop
Kul Elpida, med ny tarotlek - shadowscape har jag också sneglat på.
Här vräker snön ner, det blåser och den vårlika känslan som fanns häromdagen känns märkligt långt borta.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Goddagens alla.
Verkligen fin tarotlek Elpida.
Bilden var alldeles fantastisk Hyacinta…
Godkväller!
Jag har varit ute ganska mycket idag - sköööönt! Det var kanske lite kallt i vinden men annars skönt promenadväder. Jag hade tur för det började regna en liten stund efter att jag kommit hem.
Sen har jag målat och gjort färdig en tavla, ni får se den i morgon.
Jag kände i morse att jag mådde bra, som jag inte gjort den senaste tiden, Nu känner jag att det rinner ner bra energier i mig igen 
Nu blir det soffan för resten av kvällen!
# 9 - Absolut! 
Gokväll ..eller godnatt strax
…är trött så det bli en tidig kväll…..
ännu en hemma dag , med sjuk dotter..
..hoppas på en bättre dag imorgon och inte så hemskt kall..nu har vi 28 här ..brrr…blev ingen prommis idag….
sussa gott ..när ni lägger er…