God morgon 8 feb!
God morgon, alla! Idag var jag uppe med tuppen! Klockan är kvart över fem och jag har gjort dagens lektion i tarotkursen samt gjort en Intuitionsövning här. *ler*
Druckit kaffe också förstås - och hinner faktiskt med påtår för en gångs skull! 
Ha en skön tisdag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Käre tid vilken tidig morgon du haft!
Själv har jag haft en orolig natt, två sjuka barn är inget man sover gott av…
Det känns ändå som dagen blir en bra en. Hoppas ni alla får en fin dag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon på er allesammans
Maggan snacka om att vara morgonpigg, och kunna få hjärnan att hänga med så tidigt
.
Skogis du och barnen får vila och mysa en stund på dagen..
Himmel så det har blåst! nästan så jag började fundera på vad som kunde landa i huvudet när jag givk morgonrundan med Svea
.
Önskar er alla en finfin blåsdag
Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra. Källa: Nalle Puh
God förmiddag. Jag ska snart göra mig iordning för arbete. Ska jobba i kväll 12 till 21
Ha en bra tisdag alla
kram
Allting är möjligt
Goder förmiddag.
Vaknar till sol igen.
Skogshumbla: låter som en dag med DVD och varm saft för er…
God middag!
Det har stormat rejält inatt med orkanstötar. Inget trevligt alls! Det var helt omöjligt att somna. Jag hörde på nyheterna klockan tre att stormen skulle minska klockan fyra och det kändes bra,för då såg man en ände på eländet. Jag somnade nog vid halv fyra tiden och vaknade halv elva, så jag har fått sju timmars sömn i alla fall.
Idag är det en strålande solid dag, fortfarande lite blåsigt. så det kommer bli en promenad i eftermiddag . Annars blir det lungt här idag. Lugnet efter stormen ;-)
Hörde på nyheterna att det hade ställt till ganska mycket både istan och på vägarna inatt. Nu var där ju inga löv i träden vilket har gjort att de stått stadigare, inget som fångat upp vinden. Men det hade visst varit träd på vägarna i alla fall enligt nyheterna.
Första vårstormen!
Hörde precis att stormen hade samma styrka som Gudrun men att den var mindre områdesmässigt.

Goddagens
Ja det har varit rejält blåsväder i natt. Snöat har det också gjort. Vinden låter ju så förtvivlat piad när allt annat är tyst. Har också haft svårt med sömnen för det har låtit som fönstren skulle blåsa in. Fast jag fick masa mig upp klockan 4 ändå och är just nu ordentligt trött.
En stor sol lovade SMHI under dagen - undrar fortfarande vart. Ha en fortsatt go måndag och låt oss hoppas att Gabriel vakar över oss.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan den är här i Jönköpingstrakten! Har haft en jättefin dag idag. Synd bara att vi inte kom ut idag. Skruttan hade 40 graders feber och ville bara sitta i mammas knä… Alvedon är så bra!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll!……oj vad ni verkar ha haft oväder då…vi har haft underbart här ;)…..ingen blåst alls ..å idag har solen skinit hela dan 
..ha en fortsatt trevlig kväll…

God afton!
Sitter fast på jobbet med strömavbrott som ska lösas…. det verkar dock som att vi ska få åka hem snart. Vill ju hinna hem och säga god natt till minstan innan hon somnar
. Får ju lite timmar att plocka ut till sportlovet så det kompenserar ju lite…
Önskar er en forsatt fin kväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväller!
Det har varit ganska blåsigt idag och växlat med sol och moln. Just nu ser det stjärnklart ut. I morgon skulle det bli solsken och 3-4 plusgrader. Tycker jag låter mycket behagligt!
Jag har varit så trött idag och inte gjort någon speciell nytta. Jag är säker på att jag kommer sova gott inatt ialla fall 
Det var inte bara stormen som höll mig vaken igårnatt, jag tror att jag hade ett gallstensanfall………… (morr)
Innan jag åt så satt jag en timme och gjorde en meditataion till Iris Hall. Det var faktiskt jätteskönt.
God kväll När jag åkte hem var det snöstorm såg inte en meter Det var jättejobbigt att köra Jag bad om hjälp och efter ett tag så hade det lättat upp och mycket bättre sikt 
Allting är möjligt