God morgon 7 februari.
Ännu en vecka ligger helt ny framför oss. Hoppas den blir spännande och bra oavsett vad du sysselsätter dig med under dess timmar.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon skogshumblan och alla ni andra
Då var det måndagsmorgon igen, tänk vad en helg försvinner fort!
Gör det bästa av din måndag!
_"Att vara vänlig även när man inte känner sig vänlig är vänlighet;
att handla modigt när man inte känner sig modig är mod;
att handla beslutsamt när man känner sig förvirrad är klarhet."
_(DAN MILLMAN i boken "Själens trappa")
Nillan, wow vilka visa ord! Sjönk rakt in i mig!
/ Skogshumblan
Godmorgon Skogis, Nillan och alla andra 
Ny vecka, Jobbar eftermiddag/kväll denna vecka… så vad gör jag uppe nu?
Jag vaknade och var hungrig. 
Ja Nillan Det är så sant som det är sagt. 
Helgen gick alldeles för fort som vanligt. Tycker man har precis gått ner i varv, och nu ska man upp i varv igen. 
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God morgon!
Nillan, det är så roligt att se dig i trådarna igen
!
I lördags var vi och såg Trassel, tyckte att den var ganska bra faktiskt. Det föll t.o.m en liten tår där i slutet….men så är jag ju en känslig själ oxå
(och kanske lite pms.ig…). Igår var det ju kalas för hela slanten och jag hade lyckats förtränga hur mycket min släkt tror att man kan trycka i sig på ett par timmar. Var mätt för en hel vecka framöver när vi åkte hem… Lyckades iallafall komma ut på en promenad emellan och njuta av moder natur och vårsolen - japp , det kändes faktiskt som en vårsol igår!
.
Hoppas nu ni får en skön start på veckan, så där lite lagom mjukstart!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon till er alla.
Ska börja dagen med tandhyginienisten. Sedan väntar lite mer städning och administration. För att avslutas med att få lite shamanistisk healing. Massagen jag var på igår var mycket bra för mig, så jag bokade in mer helande idag.
Ha de´ bra och ta hand om er.
Tittar in från jobbet och önskar er alla en strålande måndag!
Idag är en ny dag, en ny vecka. En dag och en vecka full av nya möjligheter och tillfällen att lära/upptäcka! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Godförmiddag denna måndag.
De har lovat storm i eftermiddag, så det gäller att hålla i hatten! Jag ska in på biblioteket nu när jag är färdig här. Sen ska jag måla och rätta lektioner.
Ha en bra dag 
Hej jag vill önska alla en god fortsättning på måndagen
Själv är jag hemma idag och gör det som faller mig in Jag har bla pratat med min syster som har blivit farmor till en liten pojke, han föddes den 28 januari.
kram
Allting är möjligt

Hej allihop
Så trevligt att titta in här, glada tillrop och goda budskap.
Så nu har tarotkursen äntligen börjat lycka till.
Har varit hos min högste chef idag. F*n vad förb….jag har varit. Sådan katarsis att få ur mig det jag hade på hjärtat. Inte bra att bygga upp ett tryck! Har lovat mig själv att 2011 är det år då jag inte låter någon skit värd namnet passera.
Bestämde mig efteråt att jag var värd en pizza till lunch och tog sen halva dagen ledigt!
Kan ju tillägga att det är "den tiden i månaden" nu men det kom jag inte ihåg just då, fast än har jag inte ångrat mig.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag!
Jag har varit på biblioteket i middags, det blev en promenad genom stan från bussen. Skönt och milt väder även om det var nästan som duggregn, väldigt fuktigt i luften. Jag lämnade tillbaka "Vindens Öga" och hade tänkt låna "Tertors Vrede" men den fanns inte där. Så nu får jag försöka få tag på denna också. Sen säljer jag alla böckerna när jag är färdig med dem.
Men oj så mörkt det blev nu. det är väl ovädret som väntas in nu som mörknar i kanterna. Skulle bli en klass 2 varning. Första vårstormen eller sista vinterstormen? Ja vi får se……..
Pagan, bra att du fick lätta på trycket. Det är inte bra att låta det bli "högtryck" för du blir det så lätt vulkanutbrott, då man kanske säger sådant som man inte borde ha sagt 
*ASG!* Pagan, ta ingen skit- oavsett tid i månaden;)
Om du vill ha en argbigga att " tjafsa" med kan du få låna min dotter. INGET har varit bra idag…E som i ettåring står också för enerverande, envis, eländigt och elskling;)
/ Skogshumblan

Skogis, jag har min yngsta - en tjej på 13, de är ganska lika ettåringar men mer verbala
Fast det är klart henne har jag fått för mina synders skull, mina söner har varit lättare att tas med. Nu har vi "den tiden i månaden" på samma dagar också - det bådar gott för världsfreden
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Skogis och Pagan: Apropå barn… Jag hade hand om en 9-månaders flicka ett par timmar idag. Flickungen var förkyld och grinig… Efter mat och lite sömn var hon mycket gladare och jag lade ner henne på golvet i ett hörn med massor av leksaker. Sedan gick jag ut på balkongen…
Vänder mig om lagom för att se en liten palm rasa i golvet… Flickans föräldrar hade underlåtit att berätta för mig att det lilla livet redan lärt sig krypa!! *skrattar* Nåja, gick bra. 
Ibland har jag tänkt att tiden går för fort, att barnen inte får bli äldre… Men efter idag har jag blivit påmind om att var ålder har sin charm… Och för min del är det färdigt med blöjor, välling, dreggel och okontrollerat snorande! Ett par timmar räcker gott och väl! *skrattar*
Min "bebis" fyller 6 i juli… 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
god kväll ! …trött! ..min första dag på praktiken..lite förvirrad dessutom ..nåväl ..det ger sej nog….
lite slöa nu ….å sen tidigt isäng ;)
ha en fortsatt bra kväll..
Usch och fy, nu har stormen dragit in. Det skulle bli orkanbyar och det känns att detta. Hela luften vrålar och det skakar i huset. Jag tycker inte om stormar, vet inte varför. De berör mig starkare än åska.
Fy fy fy…………
Pagan, ja jisses. Tack för den hörrö, har fullt upp med att förtränga att mina småttingar ska bli sådana där stora varelser men det kommer säkert gå bra*försöker intala mig själv det och säger att annars finns internatskolor*;)
Gilla, ja fy för väder och vind. Väderomslag känns i Skogis skalle men hög-lågtrycksskiftninger, (både till och från i den nämnda ordningen) slår hårdast mot mig.
Hoppas du får sova gott i natt. Nu ska jag försöka lura mig själv i säng. Är lite för uppspelt för det men skam mig om jag ger mig!
/ Skogshumblan
Jag hade tur och kom hem innan det började blåsa riktigt, nu hör jag hur det vrålar runt knuten.
Ska bli skönt att krypa ner i sängen. I värsta fall blir vi av med taket till uterummet, får hoppas att inte grannen får det isåfall, även om det bara är korrigerad plast. 
Nattinatt kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag har haft radion på hela kvällen för att slippa höra enländet. Kommer också att ha lilla radion vid sängen om det dånar för mycket därute.
Natti