Godmorgon 4/2
Godmorgon på er
Det är fredag och myskväll, härligt!
Världen var alldeles vit när jag vaknade och det var bara att ge sig ut för att skotta!
snopet efter regnet i går.
Jag önskar er en skön fredag allesammans!
The Great Spirit doesn´t smile on those who dampen others and take the stars out of happy eyes.
- White Eagle
Godmorgon!….
här har det också snöat inatt, behövdes inte alls!, vi har väl ett snödjup på 70 cm eller nåt sånt………men men ..bara skotta och va glad ;)
är stressad idag…ska tenta på eftermiddan..tänker läsa liiite mer..sen och ut och rensa tankarna….
önskar er alla en bra dag !
Lycka till silverljus
#2 Tack :D

Goddagens alla.
Tack Nillan för dessa visdomsord - värt att fundera på.
Ett stort lycka till idag på tentan Silverljus.
Här har det också snöat. Jag körde hem vid 12 i natt från jobbet då var det barmark och blankis, så det måste kommit under småtimmarna. 6-7cm Slasksnö som jag hoppas töar bort under dagen för vi har plusgrader.
Idag ska jag bara jobba halvdag. Sedan ska jag ta tidig fredag. Såååå gött.
Gilla hur mås det idag? Fick du tag i någon doktor. Så trist att inga knep fungerade. Krya på dig.
ha en underbar fredag alla
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmiddag!
Nu ska ni höra något knäppt!
Jag steg upp 20 i åtta i morse för att jag skulle kunna börja ringa klockan åtta till VC och boka tid. Fem över åtta var jag klar med toalettbestyr och hade gjort frukost så jag satte mig att ringa. Det var kö men jag knappade in att de skulle ringa upp mig. Det brukar fungera och de ringer upp efter en stund, Men ingen ringde…..
Hmmm……..märkligt tänkte jag. Nu har jag ju bytt teleoperatör och fått ett tillfälligt nummer tills mitt gamla ska flyttas över. Jag ringde mitt tillfälliga nummer och fick svar att numret inte fanns registrerat. Jag ringde sedan mitt gamla nummer och fick höra min egen telefonsvarare.
Nu är mysteriet så att jag inte vet vilket telefonnummer jag har!!!! Har jag fått det gamla numret redan?
Jag skulle behöva hjälp med någon som kan slå mitt telefonnummer och se om det fungerar.
Någon som kan pma mig?
När jag insåg proglemet så kröp jag ner i sängen igen och slappade, he he. Det gör inte så ont i kinderna i dag.

God middag godingar! Snygg bild Pagan!!!
Guuuuud så skönt med fredag!!!! Är så förbenat trött idag, har förkylning som alla andra i kroppen och den gör mig sååå trött.
Igår gjorde jag en jättegod spenatlasagne som jag förgyllde med ett glas rött, det blir nog till att ta något glas ikväll oxå för jag sov som en prinsessa hela natten
. Dessutom vore det ju synd om vinet skulle förfaras…
. Tror jag ska försöka komma ut en liten runda nu på lunchen, den värsta blåsten verkar ha lagt sig och det har slutat snöa för tillfället. Lite frisk luft skulle inte skada eftersom jag ska sitta på möte i eftermiddag, det vore ju rätt pinsamt att somna..
.
Ha en härligt fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag
Här snöar det nu och -4 grader Yngste sonen är hemma från skolan idag Han har ont i halsen Silverljus jag får önska dig lycka till på tentan och Gilla skönt att det känns bättre nu och hoppas att du fick ordning på ditt telefonnr. Ska gå en promenad innan det blir mörkt behöver ljuset nu. Jag har kännt mig lite nere ett tag. men det är bättre nu
Ha en bra fredag
Kramar
Allting är möjligt
God middag alla.
Sonens falska kruppanfall kom tack och lov av sig.
Försöker övertala min dotter att hon nog ska sova middag men hon verkar inte på samma linje så det verkar segt att natta för middagsluren….
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godeftermiddag allesammans 
Grått mulet och småruggigt ute.
Denna veckan har jag varit konstigt trött. Ni vet man läser men orkar helt enkelt inte formulera sig, så det blir bara läsning. Jag tror att en del beror på vädret och en del på två-skiftet.
Ja vad har hänt? Fannie mitt yngste barnbarn är rätt ok, dotra har en telefontid med läkaren, har kanske redan haft jag har inte pratat med henne idag. Så vidare rapport om lilla solstrålen har diabetes eller inte kommer så fort jag vet något.
Och för er som hängt med ett tag här, håll i er, för i slutet av denna månad har företaget bokat tid hos läkaren åt mig, för en grundlig undersökning innan rehabsamtalet (lämnade min gamla utvärdering från strax efter trafikolyckan). Jag har bara väntat tre- fyra månader på det.
Symtomer då väldig trötthet, splittring och glömska, känns bekant på något sätt.
Krya på er ni som är sjuka.
Läser och gläds och sörjer med er alla.
Ha en skön kväll
Javisst en dagens tanke av Louise L. Hay ska det också bli . 
"Jag släpper taget om alla begränsande, gamla och negativa tankar. Jag ser med glädje fram emot framtiden."
Kram Isa 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
…..tack..för alla lyckönskningar ..nu e det klart…å jag är ledig!!.. 

Låter ju kanon Isa, att det ääääntligen händer något. Jäkla lång tid att vänta, får hoppas att de har en vettig förklaring till dröjesmålet. Nu håller vi tummarna på att det blir en bra lösning för dig.
#10 härligt silverljus, så skönt va? Äntligen över.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväller denna fredagskväll!
Isa, så skönt att du har en tidspunkt då du ska få en "besiktning". Hoppas att resultatet leder till något meningsfullt och att de kan hitta en lämplig arbetsuppgift åt dig. Det borde ju inte vara så svårt till en sådan duktig och redig kvinna som du 
Nu blir det TV soffan för mig för kvällen. Jag har målat på en tavla idag, den som först blev en besvikelse men där jag behöll bakgrunden. Bakgrunden inspirerade till ett nytt motiv som jag har börjat jobba med idag, och än så länge ser det lovande ut.
Ha en skööööön kväll