Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3076 ggr
silverljus
0

Godmorgon 2 februari

…sitter med mitt kaffe å surfar runt lite…ska starx sätta mej å plugga ……

är mulet idag och lite småsnö..inte så trevligt, men det blir iaf en liten prommis från mot lunch…..

Hoppas ni alla får en bra dag…. Glad

Skogshumblan
0

Grådis & blåst här ute men inom mig är det vår.

Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

simudainkain
0

Goder morgon, solen skiner utanför fönstret här…

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Mår lite bättre idag faktiskt. Men lite snuvig. Undrar om jag kanske har bihåleinflammation ändå…………. Vill ju helst inte ta mera antibiotika.

Igår blev det inte mycket gjort så idag ska jag försöka vara lite mera produktiv. Lite måleri och en liten promenad. Det är mulet idag men ingen nederbörd så en liten prommis kan det bli.

Ni får ha en bra dag Glad

Pagan
0

Hej ligan

Nyss hemkomen. Ska strax laga middag men ville hälsa på er först. Hoppas er dag varit bra trots trist väder och baciller i luften. Det "går" magsjuka/kräksjuka här i min avkrok. På skolorna har halva klasser insjuknat. Varje dag startar jag dagen med att tacka över hur frisk och kry jag känner mig och fortsätter med att säga inga sjukdomar biter på mig. jag mår sååå bra!!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

God kväller!

Sitter och smaskar på en halvfrusen banankaka m glasyr och väntar på att dottern ska titta färdigt på sitt program så att jag kan kolla in lite nytt material till min Zumba.  Här är det oxå skitväder och jag har ingen lust alls att vara ute, minstan nobbade grillning på scouterna för hon känner sig lite halvdålig.. Förkylt och snorigt i familjen - men jag säger som Pagan varje dag - Tack för att jag är frisk!!!!

I kväll ska det serveras pannkakstårta med grädde o sylt av ingen mer anledning än att det är gott. Bäst att plocka fram den där Zumba-dvd:n nu innan då….Oskyldig

Ha en fin kväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus