Tisdag 1 februari
God förmiddag!
Äntligen var den sega januari till ände. Under februari märker vi tydligt att ljuset kommer tillbaka med stora steg och att vi sakta men säkert kommer transporteras till vårmånaden mars. Februari, en månad med tillförsikt 
Jag tycks ha blivit biten av en förkylningsbacelusk igen
Känner mig lite febrig och halveländig idag så det får bli lugna puckar.
Det är mulet och lite mörkt idag, hoppas att det blir bättre.
Ha en bra dag!
Här är också mulet men ljust i alla fall:)
Snart drar kursen igång- oh vad det ska bli spännande!
Hoppas du Gilla & ni andra som är sjuka kryar på er och att alla gudingar här inne får en skön dag & månad!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inte mycket sol här heller… Dessutom blåser det kallt som attan! Brr!
Men arbetsdagen är okej så här långt. Mycket akut sedan gårdagen, men det går… Vi är ett bra team! *ler*
Önskar er alla en fantastisk tisdag - denna första dag i februari! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God eftermiddag…..
vilken härlig dag!…solen har skinit och det har varit varmt och skönt..känns som vår , nästan….
….hoppas ni får en fortsatt trevlig dag….
God eftermiddag. Idag har det regnat och 1 plus Har varit till grannen med tarotkorten Hon brukar fråga korten emellanåt, fick även en kopp kaffe såklart Tänk att det fortfarande är ljust ute Det går ju mot ljusare tider och det är positivt
Gilla du får krya på dig och ha en god fortsättning på dagen alla
kramar
Allting är möjligt

God eftermiddag!
Har varit iväg på möte idag - igen. Mest hela dagen igår gick oxå till möten och det blir det på torsd och fredag oxå. Det gäller att hinna undan allt annat som ska göras här på jobbet oxå
.
Har inte hunit sitta vid datorn så mycket just nu, känns som att jag tar paus hemma när det är så mycket på jobbet.
Önskar er en forsatt bra dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Olá alla goa
Just nu känns det som låååångt till vår. Blötsnö hela eftermiddagen - som slush puppy på vägarna. Pärlan hatar slask o blötsnö så jag var nära att få gå hem. men som alla andra fruntimmer så är hon villig att kompromissa och hjälpa till.
Annars har det varit en lång jobbdag igen, möten för mig oxå - när ska man hinna jobba??
Låter jobbigt Elpida, som att bara jaga hit & dit. Ta dig en slappiskväll och zappa lite. Bli drottning över fjärrisen.
Är det inte idag kursen drar igång?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot