God morgon 31 januari
Ännu en vecka har börjat. Hoppas den blir en god vecka för oss alla!
Njut av dagen för den kommer inte i repris;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God för middag!
I morgon är det februari månad. Det känns lite bättre än januari. Dels för att månaden är kort och dels för att man vet att man är på väg till våren. Även om februari kan vara den kallaste månaden så vet man att det är på rätt väg. Fast kallare än december kan det ju knappast bli, eller?
Nessan! Åh jag vet hur jobbigt det är med att flytta, men samtidigt spännande. Nu börjar egentligen allt det roliga med att packa upp kartongerna och börja sätta allting på plats.
Solen som strålade igår har gömt sig bakom molnen idag, vilket betyder att det är lite mildare och plusgrader.
Idag ska jag måla! 
Ha en bra dag!
God förmiddag!….
i dag är jag så trött, tror det kommer efter , gick nog på nå slags adneralin i går då jag flyttstädade…
#1, är verkligen glad att det inte är Jag som ska flytta..milde himmel va grejjer jag samlat på mej…fast härligt och befriande få röja lite..
ska ta det lugt , läsa till tentan…å ikväll ska jag på zumba…om jag nu inte är för trött ;).
#2..blir så inspirerad att måla igen ..tjuvkikade på mina färger lite här om dan ;)…kanhända jag plockar fram dem , efter min tenta.. :)
Ha en bra dag alla ….
Nej fy! Låt oss hoppas att det INTE blir kallare än december! 
Ja det är jättespännande med nytt och jag känner att jag kommer att trivas. Lider ju dock av lite separationsångest så jag lär gråta en skvätt… 
Lycka till med ditt målande idag.
Kram
"Låt själen vara fri"
# 3 - Naturligtvis ska du plocka fram målargrejorna igen 

Goddagens gott folk
Så nu bär det av Nessan, både härligt och skitjobbigt på samma gång. Lite go feng shui med flytt, rensar och röjer och allt blir som nytt igen. Hoppas du kommer trivas på nya stälet. 1/2 2011 det är lite magi över inflyttningsdatumet
Säger som Gilla silverljus, ta fram målarateraljerna och börja måla och känn hur inspirationen fyller dig. Bra avkoppling med, som meditation kan jag tänka mig. Att gå helt upp i sin kreativitet.
Här är kallt, snöat igen o glashalt på vägarna. Höll på att inte ta mig igenom en kurva på hemvägen, kan lova att jag körde ännu långsammare efter det. Inte bra med Brian Adams på högsta volym. det fick bli radio sjuhärad.
Hoppas alla haft en bra dag, den sista i januari. Håller med dig Gilla om att februari bara blir en transportsträcka till våren.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nä, jag hoppas verkligen att den här dagen inte kommer i repris! *skrattar* Jisses, vilken dag! Men efter x antal telefonsamtal, möten och svordomar så fick vi till det en kvart innan jag var tvungen att gå till tåget! Oj, vad vi är bra när vi får till vårt team-work på jobbet! *ler brett*
Hade inte någon pendelbiljett till tåget i morse (glömt hemma), men är välkänd av tågpersonalen vid det här laget. Killen på morgontåget pratade med den nya personalen som jobbade på mitt hemtåg, så hon visste också att "snaggade kvinnan" skulle få åka med utan biljett.
Le mot världen och världen ler mot dig! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
# 7 - Sådana dagar är alltid en i taget, så nu kan du slappna av resten av veckan.