*leeer*
Underbar bild, Pagan! 
Jag har fått i mig påtår och funderar på om jag ska ta mig ner till biblioteket för att kolla efter böcker om numerologi…
Hoppas att ni alla få en härlig lördag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
*ASG*! Härlig bild!
Var inne i din lilla cyberstuga i går och kikade runt.
Gjorde en galen grej och spådde mig i runor på nätet, kusligt vad det stämde. Så nu ska Skogis fundera lite på vilket material som runorna ska göras i och sen ska här läras runor.
En tanke jag har är att göra dem i något naturmaterial som ligger mig nära och då är trä eller möjligtvis skinn det jag kan tänka mig.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon…ler i kapp med bilden …:)
idag blir det åka till sonens lägehet, jag hjälper han med flyttstäd
sedan ska jag ha liten tjejmiddag.med två av mina goda vänner..ska bli så trevligt..kanhända vi t o m går ut och tar oss en liten drink fram mot kvällen
önskar er alla ..en trevlig lördag.. :)
Pagan, nä de började viska men nu känns det som att de vrålar mer;)
Men först ska jag göra Gillas tarotkurs och sen tar vi runor. Får jag lov att ställa frågor till dig senare när jag tar mig an runor?
/ Skogshumblan
Godförmiddag!
Jag hade svårt att slappna av igår så jag somnade nog inte förrän långt in på natta.
Idag är det plusgrader igen, inte så många så det är nog lite kallt. Ingen sol heller… Hade tänkt att ta en vilodag idag, inte måla och inte göra annat heller, men däremot promenera.
Ja runor, det skulle jag också vilja lära mig känner jag.
Ha en bra dag 
Tack!
/ Skogshumblan
Underbar bild pagan
stört skönt
nu ler jag mer än vanligt lovar
Runnor har jag alltid varit intreserad av så tolka i dem skulle nog var undebart. Får se vad framtiden ger mig.
hoppas att alla får en bra dag
#1 Hahahaha, underbar bild. Ska inte skratta ännu märker jag host host. Dock ska ju glädje vara bra för immunförsvaret.
Ha de´ alla.
\ Lotta ?;-D
Godkväller!
Jag tog en skön promenad fram och tillbaka till Coop Forum. Tänk så skönt att kunna gå utan snöhinder och halka!
Jag köpte ett nytt stekjärn, ett litet som passar till ett ägg, en kotlett . 79 kronor, billigt! Hoppas det nu håller utan att botten slår sig som det har gjort på alla andra icke gjutjärnsstekjärn hittills. Men bottnen verkar vara tjockare här.
Har också gjort en god gulash på oxbitar. Är nu mätt och belåten och ska kolla igenom TV tablån för kvällen.
Ha en skön lördagskväll 
Pagan, en liten tanke, kanske du ska tåta ihop en liten runkurs så som Gilla gjort med Tarot?
Skulle lätt haka på även om första klassen blir försökskaniner!
/ Skogshumblan