Äntligen fredag!
God morgon vänner. Hoppas ni får en fin dag och att helgen som ligger framför oss hägrar lagom långt bort;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hallojsan och god förmiddag! Jajamensan, fredag idag! *ler brett*
Jag är hemma hos exet tillsammans med barnen. Inte den äldsta dock, hon och en kompis åker till Kalmar (till mina föräldrar) idag. De ska gå på bio, gå på stan etc… Stora flickor nu som reser själva! 
Lilltjejens lekdejt ställdes in eftersom kompisen inledde denna fredag med att kräkas…
Men, men… Fredag är det i vilket fall som helst! Långhelg blir det för min del eftersom jag är ledig idag. Sitter här med datorn och letar efter inspiration till olika tarotläggningar. Självklart tog jag med mig kortleken och min Tarot-pärm! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
# 1 Så spännande att de kan åka iväg själva de stora tjejerna!
Lycka till med läggningen. Om du vill får du öva på mig, en trekortsläggning om vad jag ska fokusera på i helgen kanske?
/ Skogshumblan
God förmiddag
Jag hade svårt att sova i natt så jag har nyss vaknat Ute är det 4 grader varmt så funderar på att gå ut en promenad och få lite luft och ny energi
Jag har skrivit upp mig för jobb i helgen så jag får se om de ringer och behöver mina tjänster i helgen
Jag får önska alla en bra fredag
Allting är möjligt
Godmiddag!
Har glömt att skriva härinne 
Det har varit en kall natt och kall morgon här, men nu ser det ut som att vi ska få ännu en solig dag. Det är inte helt klart men förhoppningsvis ska de tunna molnen försvinna.
Jag ska städa lite, tona håret och naturligtvis måla. Men jag ska ta mig i kragen och klämma in en liten promenad också.
Ha en sköööön och myyyysig fredag 

Hejsan goa människor
Försummade er i går, jobbade 6-21 så jag var lite trött då jag kom hem. Idag är jag å andra sidan helledig och bara njuter av att det är fredag och långhelg. Vädret är skit, men jag bryr mig föga, ska ändå inte gå ut. Sitter med kaffekopp nr 3 och bara är. Ska betala in resten av räkningarna, de flesta går ju via autogiro så det var ingen panik. Tänkte meditera en stund och äta något syndigt och ta en kopp kaffe till.
Ha en underbar fredag gott folk - det ska jag ha
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Härligt Pagan, var riktigt syndig idag 
Ja fredagar är dagen man verkligen älskar. Då blir det ledigt. Idag ska jag fixa lite med att baka kakor
Hem bjuden till min vän för att äta middag och se film med henne.
Något förslag på en bra film som går att hyra ?
ha en bra dag alla och njut av livet
det ska jag göra
kram
'M
Pagan, njut av ledigheten & synda på!
Själv har jag infört en ny regel- tränar jag så får jag synda utan skuld. Så igår efter ju jutsun klämde jag en semla som kvällmat;)
/ Skogshumblan
Ja nu har jag tonat håret. Det tar lite tid med alla processerna, men det blev bra. Röd mahogny fick det bli denna gången.
Gilla, låter snyggt! Skulle behöva fixa håret också för snart ser jag ut som en sebra i håret men jag måste klippa mig först och det har jag inte rådmed
/ Skogshumblan

#8 Har jättesvårt med namn på filmer - med allt med Denzel Washington kan jag varmt rekommendera. han e för bra.
#9 Låter som en bra regel skogis. Det är himla viktigt med belöningar
#10 Underbart Gilla, funderar oxå på att förändra min hårfärg. Min frisör tyckte att en cerise ton skulle klä mig
men jösses, en dam i sina bästa år - vilken är alla år så förstås - inte kan ha hårfärg som en lollipop, så jag funderar fortfarande
Sajtvärd Tarot
Jag klipper mig själv. Har inte heller råd att gå till frissan. Det har jag gjort i många år.
Skaffa en trimmer och håll håret på 3-7 mm. Problemet löst! *tipsar skrattande*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
# 12 - Varför inte? Jag har funderat på att lägga in cerise slingor i håret, men då måste jag först bleka ner och sedan färga på, annars syns det inte.

#15 jadu det finns ju många nyanser av cerise kanske men illrosa i hela huvudet - no thanx. Hade ju skrämt slaget på mig själv då jag nyvaken och underbar betraktar mitt nyvakna fejs
en får kanske fylla på allteftersom. Men jag skulle nog känna mig som en Pink lookalike
Sajtvärd Tarot
ASG! Ja det där med snagga håret har jag hotat maken med. Han gillar tjejer med långt hår men jag vill ha lite halvkort. Som tur är kom dotera som uppfyller pappans dröm om en långhårig tjej att få fixa fina frisyrer på. Nä han är inte frisör, han är datasnalytiker:)
/ Skogshumblan

God eftermiddag!
Efter några stressiga dagar på jobbet ska jag snart packa ihop och åka hem - jippi!!!!!!
Det har varit två rätt upptagna veckor så jag ska försöka att bara ta det lugnt och njuta denna helgen - göra det jag känner för helt enkelt
. Ska till mamma ikväll och hjälpa henne lite med datorn, och ta en kvällsfika. Tog en powerwalk på lunchen så jag kunde äta tårta med gott samvete på fikat idag! Synda måste man få göra ibland, fast jag är nog oxå sådan som vill göra mig "förtjänt" av det först
.
Önskar er en finfin fredagkväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nu ska jag på middag
#12 det blev Avatar funderade länge
han är en bra skådis denzel *ler*
ÅÅÅ #14 Jag har också snaggat 7mm *ler* det är en mycket skön frisyr älskar att ha det så. Min frisör tycket till med att jag passar i det . Försatår att du gillar det.
15 # färga håret är fint , det blir fint om man har lite ceris eller ljus lilla i. har sett många damer/kvinnor som har så och det ser riktigt stilligt ut tycker jag.
#17 oj hota med snagga dig låter alvarligt. *S* det är ju också ett sätt att gör det på *ler*
Det hoppas jag slipper när den dagen med någon kommer.
Önskar alla trevliga en underbar kväll hoppas att ni kan njuta av lifvet*ler*
M
Godkväll!…..kikar in en sväng…ser attt fler än jag belönat sej..jo jag tog faktiskat min första semla för året, idag….mumms *L*
ikväll blir det vila och slappa ..se om det går nåt på tv 
ha en fortsatt fin kväll, alla