Flintskallig?! *OT*
Igår var det för en gångs skull jag som hämtade Leo på dagis. När jag kom in på dagis så rusade tre busiga grabbar förbi i full fart. Jag ropade på Leo. Jag hörde hur de tvärvände inne i lekhallen och sprang tillbaka.
En av killarna sa till Leo:
- E din mamma FLINTSKALLIG?
När de kom runt hörnet så sa jag:
- Jag hörde det där! Och jag är NÄSTAN flintskallig…
Och så drog jag av mig mössan. Pojkarna tjöt av skratt!
Jag hoppas bara att det är HÖG status att ha en mamma som är snaggad, så att inte Leo får lida för det idag… *skrattar*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
*ASG!* barns uppriktiga ärlighet, det finns inget som slår den!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hi hi - Ungar!!!
En gång för länge sedan när min mor skulle hämta min son på dagis så var där en liten tjej som sprang och kallade på sonen och sade - "Din mormor är här och ska hämta dig"
Hur vet du att jag är hans mormor - frågade mor. Hon hade aldrig träffat på denna lilla tjej förut.
Jo, för du ser ut precis som en mormor, gammal tjock tant.
Tack för kaffet 
Haha oj oj- fördomsfria är de inte de små liven;)
/ Skogshumblan
..hehe…ja, de små barnen ….
*skrattar*
Jo, av barn får man ju höra sanningen sägs det! Leo utropade glatt för några veckor sedan när jag var "mellan handduk och morgonrock" att:
- Mamma! Vilka långa tuttaj du haj!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Haha ja alltid något. Är det inte mängd så längd;)
/ Skogshumblan
# 5 - Aj aj aj 
När lillan var knappt året gammal så fick jag för mig att prova baddräkten.. jag tog på mig den och stod sorgset framför spegeln…
Hon kom krypande från vardagsrummet ut i hallen där jag stod… tvärstannade när hon fick se mig och började verkligen gapskratta!! hon skrattade så hon trilla omkull!
Tack för den kära barn säger man då…. 
Häromdagen (hon är nu 5½ år) så stod hon och klämde ihop sin mage så det blev alldeles skrynklig hud mellan händerna. Jag sa "men, du ser ju ut som en gammal tant när du gör så"
Hon svarade blixtsnabbt: "Ser jag ut som mormor?" 

Härligt,
ja de är totalt hämningbefriade dessa små liv.
Min son var 2,5 och en dag när jag arbetade med att ändra i rabatterna och grävde halva dagen blev helt slut och satte mig på gräsmattan för en paus. han kom fram och smackade med tungan och skakade på huvudet och sade : sådana som du kan man få mardrömmar av.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot