Morr'n! 27 januari
Och så var det en ny dag… Veckans sista arbetsdag för min del eftersom det är studiedag imorgon… Inget dagis och inget fritids, så jag stannar hemma. 
Eller hemma och hemma… Imorgon tar jag med mig tarotkorten, min hemmagjorda kurspärm samt datorn och åker hem till exet och tillbringar dagen där tillsammans med barnen. Det ska bli roligt!
Men först dricka upp kaffet och ge järnet på jobbet en dag till! *ler*
Önskar er alla en fin torsdag! Lön idag också! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Assa brassa Maggan & ni andra som jobbar.
Har avklarat morgonfikat. Kaffe och kokosskummtopp- mmmm!
Här var det kallt igen i morse men sonen är på dagis och dotera och jag får här hemma och skrotar. Funderar på att städa köket. Skulle behövas och lillan gillar att få vara med och fixa.
Ha en bra dag.
Maggan ( & ni andra såklart) en liten pepp från dn bok jag fått: "vad skulle du göra om du bara kunde? Du kan!"
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag!
Solen skiner och det är kallt. Flera minusgrader idag. Men det är klar och fin luft och ljust :-)
Därför måste det bli en promenad idag.
Jag har sovit i tio timmar! Men jag känner att jag behöver sova. Somnen är läkande. Jag har inte mått så jättebra denna månaden. Var det den långa förkylningen som tog kål på min kraft? Måhända…
Jag önskar er alla en skön dag. I morgon är det fredagsmys!

Hej hej!
Stressar in och säger hej hej!!!
Kallt som bara den ute, -21 på morgonen men nu lyser solen så fint! Massor att göra på jobbet så vi får ses till kvällen istället !
Ha det gött idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Skogshumlan: Jag läste kaffe och kaffesump. Måste nog ta på mig glasögonen :P
Även hät skiner solen i all sin skönhet, -9 på min balkong.
Nu ska här städas så jag vågar släååa in grannen när hon kommer för en massage :P Sen ska jag och gubben iväg för att handla kläder. Imorgon blir det roadtripp för att träffa vänner :D '
Ha en underbar Torsdag :)
hej hej!
sitter med min sista inlämning på uska utb….tog mej en liten paus…*L*
..måste iaf snart ut å få mej lite frisk luft 
önskar er alla en bra dag !
Godkväller!
Idag har jag jobbat lite med skarabén och läst lite bok. Jag håller också på att frosta av frysen. Tänk så mycket vatten det blir av is!! Det har fått ta den tid det tar, för maten ligger på balkongen. En bra dag att avfrosta frysen (varför gör man det inte oftare?)
Nu ska jag bänka mig framför TVn, plocka fram näsduk och göra popcorn.
Ha en skön kväll!
Godkväll
Jag har jobbat timmar idag från 7 till 1230 sen 1630 till 21 kom hem vid 2130! Jag känner mig lite slut av detta men brukar inte ofta ta sådana pass! Idag har det varit plusgrader här. När jag åkte hem var det 3 grader
Jag får önska alla en god kväll och natt
dolla
Allting är möjligt