Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2504 ggr
Elpida
0

God morgon 26/1

Onsdag och snart halva veckan gjord. Igår gick det i ett med möte hela dagen och syjunta på kvällen.

Idag blir det Zumba på lunchen o lite aerobic till kvällen. Tror jag ska satsa på någon riktigt god kvällsmat o mys framför tv:n när jag landat hemma. Läsa lite och mysa med minstan!Glad

Ha en riktigt fin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God morgon mina vänner.

Onsdagar är mitt i veckan slö-dag för oss. Sonen är ledig från dagis alla onsdagar så då har vi Lill-lördag;)

Vi har knappt kommit ur pyjamasarna än men sånt är Lill-lördagens plus- inga måsten:)

Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godmorgon Elpida, Skogis och alla andra här. Skrattande

Elpida det låter väldigt roligt med Zumba, har kikat på youtube. Tungan ute

mysa med minstan, ja det var några år sedan, min minsta fuller 22 år i år och har flyttat hemifrån för några år sedan så mysa med honom blir mer kaffe och en massa snack om allt möjligt. Flört

Mina barn har alltid jobbat hårt för att lära mig se livet ur den yngre generationens synvinkel, vilket är jätteintressant, även om jag inte alltid håller med.Obestämd

Skogis Vad mysigt och skönt med en lillördag mitt i veckan.Tungan ute Så skönt att kunna ha en dag sådär när man tar allt som det kommer.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag löser alla mina problem på ett enkelt sätt

och tänker bara positivt."

(Hm, det där får jag nog jobba på lite. Flört)

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Maggan71
0

God förmiddag! Skrattande

Mitt i veckan, som sagt. Snart helg igen!

Körigt på jobbet, men men… *ler*

Ha det megagott!!!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

silverljus
0

God förmiddag!

en alldeles vanlig onsdag, skönt.

dagen består av , plugga, städa, promenera..å sen kommer resten av "de mina" hem.

Ha en bra dag :)

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Vintern har kommit tillbaka :-(

Det ligger ett tunnt snötäcke, nej det är inget snötäcke utan bara något vitt pudrat. Men det är minusgrader idag. Ser ut som att solen ska komma fram bakom dimmolnen.

Funderar på att städa idag, måste man ju göra ibland Cool

En bomb väckte mig i morse klockan åtta. Men det var ingen bomb utan det var en ny container som släpptes i marken. Sen har det bara väsnats på. I containern ligger kök, garderober och annan inredning av brunna lägenheten. Nu bör den vara tom för renovering.

Kanske det blir en promenad också idag. Det är ju hög och fin luft så varför inte?

Ha en bra dag!

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla fina

Onsdag ja, rena snabba ville, veckorna rusar på och tyvärr helgerna oxå. Sicken tur man inte blir äldre. Tack Isa, för fina visdomsord. Sparar dem alla.

Sitter och njuter av dofterna av persiljejärpar och nöjet av att slippa göra dem. Äldste sonen slutade tidigt och fick inspiration?? Ja det kan man tydligen få på en onsdagFlört har ju aldrig hänt mig förståss.

kram på er. hoppas dagen varit bra.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godkväller!

Det blev ingen promenad, bara en liten till affären. Men det har varit fint väder hela dagen, kallt men skön luft.

Jag har klippt håret idag och jobbat på en skiss till en skarabé. Nu är skissen äntligen färdig och grundmålningen likaså. Så nu gäller det bara att få till lite färg i formen så att det blir en bra färg och form.

Persiljejärpar!!! Smaskens!

Skogshumblan
0

Skarabé låter fint Gilla! Får vi se verket när det är klart?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Ja, om det blir bra Tungan ute