Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3576 ggr
Maggan71
2011-01-25 06:41
0

25 januari

God morgon!

Idag hoppas jag på en lite kortare arbetsdag. Jag blev tvungen att åka iväg akut i jobbet igår eftermiddag och var inte hemma förrän vid 20.40-tiden… Orkade inte ens logga in här! *skrattar*

Men nu kan ju arbetsveckan bara bli bättre liksom! Skrattande

Å andra sidan innebar det också att jag fick hem tjänstebilen, så jag kan köra till jobbet idag. Tjänar ca 10 min nu på morgonen jämfört med om jag skulle gått till tåget! Hinner t.o.m. med påtår! Tungan ute

Önskar alla en strålande fin tisdag!!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Isa56
2011-01-25 10:29
0

Godmorgon Maggan71 Och alla ni andra goa vänner Skrattande

Lite disigt men runt 1 grad. Längtar till våren. Tungan ute

Lönedag för mig. Skrattande Alltid roligt när pengar kommer in på kontot även om det mesta susar ut lika fort igen. Flört 

En dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag utstrålar framgång,

och möter välstånd var än jag vänder mig."

Ha en skön tisdag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
2011-01-25 10:33
0

Godmorgon maggan och alla andraGlad

Jag har smitit in på biblioteket en liten stund för att se vad ni haft för erTungan uteFlört. Det finns en dator på hela stället och det är nästan alltid kö just nu är det tre pers som vankar otåligt bakom mig och väntar på sin tur.Cool Alldeles strax ska jag få rytmisk massage det är helt underbart!

På ett sådant här ställe kan det vara lite tröttsam att vara *känslig* för energier här finns mycket från både levande och andevärlden… inte helt enkelt att stänga av.

KramisarKyss

Skogshumblan
2011-01-25 10:51
0

God morgon vänner. Har en konstig känsla idag. Men det är en bra, löftesrik.

Hoppas ni alla får en finfin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

silverljus
2011-01-25 11:22
0

Godmorgon!

solen lyser ovanför hustaken, blir en prommis snart :)

#3 , skogis, härligt!….hoppas din dag för med sej nåt riktigt bra

ha en bra dag alla !

[GunillaR]
2011-01-25 11:38
0

God förmiddag!

Det är grått och mulet i Malmö, men flera plusgrader! Ska bege mig till stan idag och köpa en speciell blå färg som jag måste ha till nästa målning.

Jag kände mig så deppig igårkväll, det blir så ibland. Det är årets jobbigaste månad. Men snart är den slut och positiva februari kan träda in.

Nillan! Skönt att höra de tar väl hand om dig. De där känslorna som kommer fram är nog menade att komma fram! Låt dem komma och var i dem Kyss

Ha en bra dag Glad

Doris
2011-01-25 15:29
0

God eftermiddag

Idag har jag inget jobb, ganska skönt faktiskt för helgen var ganska hektiskt och någon gång måste man tanka energi ! Idag skiner solen ute och det känns att det börjar vända och dagarna blir ljusare Glad

Ha en bra fortsättning på dagen

dolla

Allting är möjligt

Pagan
2011-01-25 17:27
0

Hej gott folk

Äntligen lite slappar time. Fullt ös hela dagen. Hoppas Ni haft en bra dag. Här är det just nu plusgrader och glashala vägar. Gäller att köra med is i magenFlört Nu måste jag ju se vad Ni komponerat för tankar under dagen, ni har varit flitiga. kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
2011-01-25 17:48
0

Tjena!

Har "mötat" hela dagen och ska nu strax packa ihop för att åka på syjunta med jobbtjejerna. Det innebär mao god mat och massa prat!!Glad.

Löning här oxå idag och det första jag ska åka och köpa är ett par nya vindrutetorkar till bilen…..det finns ju roligare saker att lägga pengarna på men ack så nödvändigt!

Ha en underbar kväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus