God morgon 24/1
Ny vecka! Löne-vecka! 
Idag var det segt att gå upp, så jag får inte alls så lång tid på mig som jag brukar vilja ha på morgonen… Men jag hinner med iFokus och kaffet i alla fall. 
Önskar alla en finfin måndag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

God morgon!
Förstod inte alls vad det var som klonkade imorse, sedan fattade jag inte varför i hela friden jag ställt väckarklockan…till slut fick jag ju inse att det är måndag och jobb…
Det blev gymmet och långbastu med väninnan igår, vi hade en jätteskön eftermiddag! Ikväll kör jag igång Zumban och Pilatesen hemma, ska bli jättekul för alla har väntat på att det ska starta efter juluppehållet
.
Ha en superfin måndag'!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Monday morning!…..:) godmorgon på er!
..sitter med mitt kaffe och ser på två roliga katter. äldsta sonen ska bo hemma 2 månader och han har med sej sin katt. som förövrigt är en av "mina" så hon är uppväxt här .
nu springer dom efter varandra , min katthona och sonens katthona. hans morrar och fräser min hon jamar och vill såååå mycke leka ..hihi…..
å kattgubben min sitter utanför bro och vill inte komma in….
….ja..blir nog bra till slut detta också …..
..önskar er alla en härlig måndag!….
God måndag alla.
Hoppas ni får en skön dag fast det är måndag;)
Idag ska jag fixa lite på banken så Gillas kurs blir betald och alla dessa räkningar* suckar lite över pengars tendens till att försvinna innan de ens landat på kontot*
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Maggan71, Elpida och alla ni andra här. 
Maggan ja tidiga morgnar är sega, isynnerhet måndagen tycker jag.
Eftermiddagsskift denna vecka, fördel= slippa väckarklockan, nackdel= jobbar sent på kvällen till 10. 
Elpida, ja det där med klockor och dagar tidigt på morgonen innan man vaknat riktigt, det funkar inte alltid här heller. 
Silverljus, jag ler när jag läser om katterna, visst är dom högst egna personligheter.
Det löser sig nog när de blir mer vana vid varandra.
Skogis, ja pengar har ju en viss förmåga att bara försvinna väldigt snabbt ibland. 
Önskar alla en skön måndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag alla ni här
Inget jobb i dag ! Jag har arbetat i helgen både natt mot fred och söndag I går var jag och min familj på Östersundsrevyn, har aldrig skrattat så mycket och länge
. Idag blir det promenad och lite städ sedan!
Ha en bra måndag alla
Kramar
Allting är möjligt
God förmiddag på er 
Jag har sovit gott i nya täcket. Inte frysa och inte svettas - perfekt!
Men klockan åtta satte de igång med någon form av rivningsarbete i lägenheten som brann, precis som i fredags. Varför ska de väsnas på morgonen?????
Idag är det tvättdag så jag har inte större fritidsproblem. Vädret är mulet och grått. Det rapporteras snödroppar i trädgårdar här i Malmö 
Nä nu får jag sätta igång, mycket som ska göras idag, puh!
Kramar!
Godmorgon allesammen!
Eller…morgon föressten? Det börjar ju snarare bli mitt på dan! jag jobbar och har inte hunnit kika in innan så.
Hoppas ni alla får en helt underbar dag!
Kram