God morgon 23/1
Det är ju fanken att man ska vakna så tidigt på en söndag, men lite hm.se-shopping lättade upp lite…
.
Söndag idag, då ska man vila har jag hört. Funderar därför på att lämna familjen och köra till stan för en långfika med bästa väninnan!
Vad ska ni fylla den sköna söndag med?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra goa vänner 
Jag tror man vaknar tidigt just för att man inte behöver gå upp. 
Ja, vad ska jag göra…. Jo så lite som möjligt.
Blir nog mest vid datorn, lite plockande kanske. Bokläsning på extrasängen det är skönt. Idag blir det nog en gör-vad-jag-vill-dag. 
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon!
Här blev det nästan rekord i långsov i stället… Sitter här med nybryggt kaffe och myser.
Jag har mina två töser här idag och vi ska spela Sequence. 
Jag tror att jag blir ensam framåt eftermiddagen, kvällen, och då ska jag testa mina pendlar.
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God morgon!
Här är fullt liv i luckan. Ska ta dagen som den blir idag och bara vila.
Hoppas ni alla får en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag!
Jag har sovit så gott och länge. Igårkväll satt jag och lyssnade till en schamansk healingskiva och kände hur jag sveptes in i en skön trötthet som var som helande bomull.
Idag ska jag iväg och kolla på Jysk, behöver ett täcke och det är sista dagen med reapriser 
Det är tunna moln och förhoppningsvis kan solen bryta igenom.
Ha en skööööön söndag!

Hejsan alla goa
Jag har sovit länge idag. Blev sent i går. Morgonpromenaden avklarad. Ganska milt väder i dag, men ingen sol. Kalkonmiddagen igår var kanon och sällskapet likaså. Idag blir det lite slappt varvat med tvätt & städning. Har ett par stjärnor som jag ska bli klar med också, får se om tid o inspiration infinner sig under dagen.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Åhh vilken vacker ros Pagan 
Oj då blev den ännu finare 
Godeftermiddag!
Jag har varit på Jysk och inhandlat nytt täcke. Fick tag på ett som verkar bra för 200 kronor. Det är ett fibertäcke som inte är alltför tjockt. Jag har ett duntäcke som bara duger när det är smällkallt ute. Jag stänger ju av elementen i sovrummet på natten för att jag vill ha det svalt. Men duntäcket blir för varmt så fort det blir plusgrader ute och jag står inte ut. Sedan har jag ett sommartäcke som blir alldeles för kallt så att jag får lägga på extra filtar. Nu har jag köpt ett "mellantäcke" som förhoppningsvis ska fungera. Det ligger på plats och ska "provsovas" inatt.
Jag har också gjort en grund till nya målningen. Så nu tycker jag att jag gjort mitt dagsverke (det är ju söndag) så jag tänker slänga mig i soffan med Jarastavens vandring.
Ha en skön fortsättning på söndagen 
God eftermiddag ….släntrar in en sväng …*L*….
härliga söndag!…har bla varit på en långprommis , härligt -15 ute, biter lite lagom i kinerna.. :)
fixar och donar , ena sonen ska "mellanlanda" här ett par månader i väntan på sin nya lägenhet…så han tar det rum som ena dottern hade , hon flyttade nyår……..en går ..en kommer 
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag ! …