Godmorgon 22/1
Godmorgon allesammans 
Som vanligt vaknar jag tidigt och vill ha frukost. Lite disigt och grått ute, ligger runt 0 grader. Nu sitter jag här med (snart) min andra mugg kaffe och njuter av tystnaden, maken och hunden sover än.
Det är därför jag går upp tidigt, då har jag några timmar för mig själv.
Önskar alla en skön lördag med en dagens tanke av Louise L. Hay.
"Jag ser på livet med humor (och på mig själv), Och väljer att inte bli förödmjukad av någon eller något."
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon!
Första kaffet här… Köpte en ny sorts bönor (Bourbon Jungle) och har nu härligt nymalt kaffe… 
Idag ska jag köra någon maskin tvätt, men i övrigt blir det en lugn och lat dag.
Ha det gott!!! Lördag! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
#1 Bourbon Jungle? Nu blir jag nyfiken
Vad är det för kaffe? Berätta, snälla. 
För en som bara dricker automatkaffe på jobb och Hrm Z…… hemma. Jag gillar mörkrostat kaffe, men provar gärna andra sorter.
God morgon mina damer och herrar.
Önskar er alla en skön dag. Själv ska jag göra en liten insats mot tvättberget som invaderat tvättkorgen;)
Ha en bra dag och gör den till den bästa du haft!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#2: Jag dricker också helst mörkrostat Zoegas. Jag var i Lkpg i torsdags och gick då in i en kaffebutik. Frågade efter något mörkrostat med mycket smak och tjejen rekommenderade Bourbon Jungle, så jag köpte ett hekto för att testa. Malde bönor till ett glas och bryggde nu för första gången. Kan rekommenderas! Mustigt, starkt och gott! 
Påtår på gång nu, men det blir vanligt bryggkaffe Z. Ska spara på bönorna till söndagsfrukosten. *ler*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
#4 Tack, mm låter gott. Ska jag testa när jag kommer förbi någon kaffebutik. 
Godförmiddag!
Jag vaknade väldigt tidigt i morse av magknip. Sen har det varit några "rännanden" på toa. Jag ska vila idag så mycket jag kan. Tror inte det är någon magsjuka eftersom jag är vrålhungrig, utan jag tror jag vet orsaken.
Det är mulet idag tyvärr. Solen kom fram igår precis innan den skulle gå ner. Men den gömde sig visst snabbi igen.
Jag får önska er alla en skön lördag och Pagan en trevlig och smarrig middag.
Godmorgon!….tänk va vädret skiftar , -4 solsken, ingen blåst…ljuvligt!
..man känner livsandarna komma tillbaka :) ……så det blir strax prommis :)
.annars…blir det en lugn dag….inga måsten å det är skönt!
ha en bra dag alla! :)

God middag!
Här är det oxå så där -4 och solsken! Har varit på bibblan där min dotter sjungit och spelat med en väninna. Återupptäckt bibblans härliga värld!
Inget särskilt planerat idag, känner mig lite rastlös. Vill inte gå hemma och dra idag så vi får väl se vad dagen för med sig…
Pagan, kalkonmiddag! Lät både gott och roligt, önskar dig en trevlig kväll!
Isa - gillar oxå att gå upp lite tidigare och få någon timme alldeles för mig själv!
Nu ska jag gå och synda med en kaka och vanligt bryggkaffe
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go eftermiddag!
Solen tittade faktiskt fram lite då och då idag då de tunna molnslöjorna flyttade på sig.
Elpida, visst är det härligt med "bibblor"
Där finns en sådan underbar energi som gör att man lyfts med av den bara man kommer in genom dörrarna. Jag tänkte ta en "bibbledag" nästa vecka då jag ska lämna tillbaka Vindens Öga.
Jag har tagit det ganska lugnt idag, läst lite och gjort klart skissen till nya målningen. I morgon ska jag grunda den.
Och Jesus hade rätt - man ska inte kasta pärlor för svinen. Det fick jag erfara igårkväll.
Ha en skön lördagskväll