21 januari fredag
Godmorgon eller godnatt, vad som passar.
Jag ska strax slänga mig i sänghalmen.
Jag känner mig nöjd för under dagen så har jag fått mer och mer livskraft och även inspiration och arbetsglädje. För ett par dagar sedan så var jag rädd att jag skulle åka på en depression, men det var nog månen eller årstiden, Detta är en svår månad.
Vi ses när vi slår upp dem 
God morgon! Fredag igen - nästan helg!
Jag ska få i mig lite kaffe nu..
#0: Härligt att du känner dig bättre, Gunilla! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God morgon och god natt !! Jag har jobbat hela natten så jag är på gång och gå och lägga mig !
Ha en bra dag
kramar
Allting är möjligt
God morgon!…Fredag, härliga fredag *L*…
först lite jobb som ska göras, sen ska jag bara vara ledig :)
Härligt Gunilla att du känner dej bättre, håller med dej, det är en tung tid , på många sätt. ..men det blir bara bättre nu…:)
Ha en bra dag alla! :)
Godförmiddag :-)
Här är en som sovit som en stock inatt. Skönt!
Igåkväll var det ju stjärnklart och så vackert med fullmånen. Jag stod långa stunder och bara tog in strålarna från månen och kände att jag balanserades och fylldes med både lugn och kraft. Det var inte bara månen utan även stjärnorna som prydde natthimlen. Jag älskar att stå och titta på stjärnorna :-)
Idag däremot är det molnigt och det finns frost på taken, men solen skulle visst bryta sig igenom enligt vädergubbarna.
Jag ska börja skissa och grunda på en ny målning idag. Egelntligen skule jag börja med två stycken eftersom jag har två grejor på gång - eller tre egentligen…………..nej fyra och fem! He he 
Ha en bra dag och glöm inte mysa ikväll!
God middag vänner!
Soligt ute, en härlig dag.
Min pappa skulle fyllt 75 år idag om han funnits kvar i jordelivet. Men han har firats här lite ändå, han finns i faggorna;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God middag!
Ja nu går det åt rätt håll! Trots att det är minusgrader ute hörde jag fåglarna kvittra idag, har inte hört dem på vääääldigt länge!
Maken och minstan hämtar mig lite tidigare idag och när vi fixat lite ärende ska jag hem och laga käk och seda slappa!!! Okej, kanske kör lite pilates eller något för ryggen först
.
Ha en underbar fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Goddagens alla goa
Fredag!! Idag är en strålande dag. vackert väder, sovit lite bättre, massa minus men ljust och vackert. Har bara jobbat halv dag och funderar på att meditera lite, det är ju vila det oxå.
Låter gott Gilla, inspirationen flödar och sömnen bättre.
Gratta din pappa från mig skogis.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nr 7. Tack Pagan, han hälsar och tackar;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
GOdkväll allesammans 
Nej Pagan idag har jag inte sovit, än…
Men jag har farit runt i Klippan och uträttat en del ärenden. Bla hämtat mitt berlockarmband som guldsmeden satt en ny berlock i. Så nu är det elva berlocker.
Ja, sen har jag suttit här ett tag och bara läst…
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Nja, jag får en berlock om året (på vår bröllopsdag) Jag fick armbandet också i bröllopspresent. Det är en Bismarklänk och nu är det elva berlocker i det. Där är en sköldpadda, en elefant, en björn, en tror jag tiger, hjärta med delfiner och några till.
Några år har jag fått annat så antalet berlocker stämmer inte riktigt med antal gifta år, men det gör inget. 
Hehe, nä… Fast… Jag berättade en gång att min farmor hade ett berlockarmband som jag alltid varit så fascinerad av. Och jag önskade mig ett sådant…
Visst är han snäll som gav mig ett, men som du säger Pagan så slipper han undra. Fast nu börjar det bli fullt.
Det blir trångt om man ska ha in en tio stycken till.
Nåja vi får se nästa år vad som händer.