Tarot kurser
Hej alla Ljusa medlemmar
Jag undrar om det finns någon som har matrial för Tarot kurser? Tyvärr så har jag inte den inkomsten att kunna gå en kurs
Därför undrar jag om det finns någon ängel här på sidan som skulle vilja skänka mig den? Tack för att ni alla finns <3<3
Du kan själv läsa på här inne om kortens betydelse och hitta andra bra länkar.
Jag tror du ska ta det med ro, du kommer gå en kurs men inte när du vill utan när du är redo:)
Kika under de olika ämnena här till höger så ska du hitta mycket smått, stort och nyttigt.
Jag har lärt mig massor på det och har just köpt en egen lek.
Lycka till!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ett kurskompendium är oftast ett resultat av noggrann research, pedagogik och innebär många och långa arbetstimmar. Ett kurskompendium är också för det mesta skyddat av upphovmannarätten.
Ett kurskompendium är inget som man "svänger ihop på en eftermiddag" och bör därför respekteras för vad det är, resultatet av ett hårt arbete.
Tattoo75 Ja det skulle jag kanske trott också. Men inte om gänget här inne. Raka rör och ärlighet gör bara ont om det i tr finns kärlek och respekt med i frågan och svaret.
Som Gilla skriver så tror inte jag att du kommer få någonting gratis, men du kan lära dig lite själv. Är ditt uppsåt till att vilja lära dig mer, använda Tarot på rätt sätt för rätt ändamål sä kommer ditt liv innebära en kurs när du är redo.
Att spå i kort är inte "bara", finns mycket etik och respekt bakom har jag förstått på den korta månad eller så som jag varit här inne och läst på själv.
Allt gott från en rookie på området.
/ Skogshumblan
# 4 - Det verkar som om rookien har ganska klart för sig 
* Niger fint och säger* Tack, lite av din vishet har redan fastnat;)
/ Skogshumblan
Tack för era svar <3<3