Onsdag 19 januari
Fullmåne!
Pagan har skrivit ett bra inlägg.
Jag ska sätta mig och meditera nu till någon skön musik och sen blir det sängen direkt,
Tror jag behöver detta varje dag nu en tid framöver.
Godnatt och godmorgon!
God morgon alla…
\\ Lotta ?;-D
Goood morgon! Mitt i veckan igen! 
Önskar alla en fin dag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Godmorgon!!
Imorse väckte jag en ledsen dotter.. "Mamma, igår kväll när jag skulle sova såg jag fullmånen så jag skulle lägga din marotlek i månljuset, men du hade ju den med dej."
Hon blev väligt glad när jag berättade att vi ska lägga ut den i fönstret ikväll.. :-)
Kram och ha en go dag!!

God morgon!
Idag fryser det på igen, hoppas bara vägarna får vara isfria nu när de blivit bara igen
.
Gilla - du har kommit till insikt ser jag. Låter jättebra med en liten meditationsstund varje dag!
#3 Vilken go liten tjej du har! Ska själv lägga fram både tarotleken och mina kristaller för lite rening!
Ikväll blir det ledd meditation till Pehr Trollsveden, annars händer det nog inte så mycket. Ska köra Zumba på lunchen så då får jag både min dagliga motion och lyckokick
.
Önskar tillbaka en go dag till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon! :)
åter en härlig dag, känner mej glad :)
# 3 , va söt hon är din dotter!
idag blir det plugga, plugga , plugga :/ ( läser till uska)..är så less. less, men kan ju inte falla på målsnöret, har 2 veckor kvar!
..lätt bli kvar här dock, många spännade trådar att läsa ;)
ut en sväng i det friska vädret ( -15) blir det förstås också ….
ha en bra dag alla!
Godförmiddag
Jag väcktes av ett himla liv nu på morgonen. Det är satt ut en stor container på gången och de håller på att röja ut från den brunna lägenheten idag.
Ett tunt molntäcke skymmer solen men det är ändå ganska ljust. Det skulle spricka upp ikväll, så att man får se månen.
Ha den bra denna onsdag 

Goddagens alla goa människor
Härligt med sådana engagerade barn Hyacinta.
Jag ska meditera med trollsveden jag oxå, tror jag. tack Elpida
Sicket otrevligt sätt att vakna på Gilla, väsen utanför fönstret.
Jag ska leta fram allt som behöver lite yin laddning jag oxå, mycket bra energier.
Hoppas alla har det gott. Fortsätter med plusgrader här. Underbart!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godeftermiddag allesammans 
Yin laddning, hm jag tror jag ska lägga hela mig på fönsterbrädet. 
Jag brukar inte reagera direkt på månen, vad jag vet. Men igår la jag faktiskt luren i örat på en dam, jag gillade inte hennes mästrande röst.
Nåja, jag överlever och det gör nog hon med. Men lite irriterad och lite tyck synd om mig har jag nog nu.
Sen sov jag tre timmar och la mig innan nio igårkväll.
Det har gått bra på jobb iallafall, både idag och igår fick jag en maskin jag är sådär road av, nåja tänkte jag den stannar snart
Och det gjorde den. Den stod still två timmar av mina fyra timmar där, bägge dagarna.
Trots att den inte stannat alls innan jag kom dit.
Det funkar med positivt tänkande ibland. 
Önskar alla en skön kväll.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Haha ja, fast ställaren som skulle ha igång den var mindre förtjust, höll på i två timmar. Om det var mitt sällskap eller maskinen frågade jag inte. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

He he, det är rätt Isa. Man ska använda tankeverksamheten så det gynnar en själv!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 7 - Det gjorde ingenting för jag hade sovit färdigt. Jag hade säkert vaknat av mig själv ändå. Men så var jag ju tvungen att stiga upp för att se vad som stod på, nyfiken som jag är. Och då var det ju lika bra att stanna uppe eftersom man ändå hade dragit ut sängvärmen.
Och så himla tidigt var det ju inte, he he 
God kväll alla.
Dagen har gått i ett idag känns det som. Men en bra stund på dagen fick jag ensam med min tarotlek. Nu har jag känt på den ordentligt och känner att jag blir mer och mer kär i den där lilla saken:) Nästan som när mina barn var nyfödda;)
Idag krånglar sidan här igen. Har vissa dagar inte menyrad så jag kan starta egna trådar men jag får överleva ändå;)
En trevlig kväll till er alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja det är verkligen segt härinne idag!!!