Tis 18 jan
God morgon!
Idag är det tisdag, den där mittemellandagen som man ska planera med roliga saker så går genast veckan lite fortare. ..
Jag har inte planerat så mycket alls, jag var borta igårkväll så det blir till att umgås med flickorna ikväll. Jag och minstan läser just nu Kalle och chokladfabriken och jag bara myser i nostalgi
.
Önskar er en pysslig tisdag!
Det vi har bakom oss och det vi har framför oss
betyder så litet jämfört med det vi har inom oss.
//Okänd
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Lämna på dagis-cirkusen är avklarad och en lugn frukost likaså. Blir en lugn dag idag. Dotera är inte helt frisk än.
Önskar er alla en bra dag och alla goda tankar att fylla den med.
Kram till er som vill ha:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gör en snabb inloggning från jobbet och önskar alla en fin tisdag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God förmiddag!
En liten näsblödning har kommit nu när jag steg upp. Vet inte vad det är med mig. Jag mår inte bra men jag kan inte peka på vad. Kanske har jag bihåleinflammation efter förkylningen…….
Min tanke idag var att åka till köpcentrat och fylla på lite nödvändigheter. Det är ju första lön idag efter julen och denna månad har varit alltför lång - och dyr.
Jag har i alla fall sovit inatt trots att jag känner av en mycket stark fullmåne som kör runt i hela mig.
Det finns inte mycket kvar av snön nu, bara de ställen där det har varit högar och det är plusgrader idag också. Något positivt i alla fall.
Ha en bra dag
Goddag!
Jag har knappt sovit alls. Fullmånen är "hopplös" för min del! .-) Sover som en kratta!
Men imorgon kväll är det iaf dags att lägga fram tarotleken i månljuset!!
Kram på er alla
Hejsan!,,så här på eftermiddan..
stämmer in i föregående talare, oj va jag sover dåligt! ..men det blir ju bättre..
Gilla , det låter inte alls bra, inte ska du må så….ska du inte uppsöka vc ? …du ska va rädd om dej , det finns bara en , av du! <3
önskar er en bra fortsättning av dagen! själv ska jag till habb. med dottern nu. :)

Hej på er
Gud vad härligt att se asfalt igen. En pytteglimt av solen såg jag oxå, men han sprang och gömde sig lika fort. Förmodligen lika chockad han.
Nyss hemkommen och ska kolla vad Ni sysslat med under dagen.
Tar mig en kram skogis, de får man aldrig för många av.
Hoppas att dagen varit bra och att Ni har det fint allihop. Tänk att det redan är den 18 januari snart är våren här.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag vänner
Äntligen kunde jag komma in på iFokus!!! Datorn här på Vidarkliniken är Sveriges segaste och äldsta gissar jag
.
Åhh Gilla du kanske skulle packa din väska och resa hit krya på dig!
Himmel så härligt det är här, underbara massageterapier, läkeerytmi, injektioner mot smärta bl a, insmörjningar med underbara örtoljor och god och hälsosam mat
Kramar till er alla

HEJ!!!! Nillan
vad trevligt att se dig. Vad glad jag blir att du trivs så bra. Tre veckor kan ju gå väääldigt långsamt annars. Låter ju som rena rama spa verksamheten. Så gott att det äntligen blev av. Hoppas du passar på och vilar ordentligt, njuter av att slippa stå vid spisen och läser många goda böcker. Kramis på dig.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Nillan - vad härligt det låter . Och vad skönt att du är nöjd!!!! Då finns det möjlighet till många inre resor oxå!!!
Tänker på dig! Kramar!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godkväller!
Har varit iväg på köpcentrat och handlat hem lite nödvändigheter. Och vet ni vad, jag fick ta av mig mina handskar eftersom det blev för varmt!
När jag sedan kom hem och in på gården så hörde jag en fågel sjunga. Vet inte vad det var för fågel. Men det kändes så underbart i hjärtat. Tänk vad en liten fågeldrill kan göra för välbefinnandet.
Nu har jag tvättat golven här och läst lite av Jarastaven. Har precis börjat på del 4. Här går det undan 
Nillan, ja håll utkik efter mig när jag kommer smygandes