Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 6945 ggr
[GunillaR]
0

17 januari

Godnatt eller godmorgon

Nu ska jag släng mig i sängen, det blev ju inte så mycket sova förra natten, Jag är så trött att jag skulle vilja sova en hel vecka, vakna och iänna mig pigg både  kropp och ande.

Vi ses när vi slagit upp dem  Flört

Maggan71
0

God morgon! Hoppas att Gilla, och alla andra, sovit gott! Skrattande

Idag inleds en mycket spännande vecka för min del; fullmånen på onsdag då jag tänker sitta upp med min amegastav och mina tarotkort…

Något spännande på torsdag… Flört

På torsdag ska jag också träffa lillmymlan för att prata katt och till helgen kommer troligen en skygg kolonikatt hem till oss. Förhoppningsvis fungerar det bra med vår nuvarande katt, så att vi kan bli permanenthem. Skrattande

Önskar alla en härlig dag!!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

[AnnikaOhlsson]
0

Godmorgon!

Ja, nu är det fullmånesvecka och det märks redan. Sover illa och humöret sviktar. Men som du säger Maggan så är det rening av tarotkort som gäller…

Ny vecka, nya tag!

Ha det gott alla!

Kram

Skogshumblan
0

God morgon alla. Ännu en rörig natt här. Lillan vaknade och var kokhet, inte undra på det, hon hade nästan 40 graders feber. Tog lite sovmorgon idag men nu är sonen lämnad på dagis, dotera sover i vagnen och jag har avslutat min morgonmeditation. Resten av dagen & veckan lär väl bli en oändligt lång väntan på min universal Wait lek jag beställt:) Den som väntar….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God förmidda'!

Helgen svischade förbi snabbt och nu är det redan måndag igen. Gäller att fylla dagarna med mycket skratt så att de går fort! Ikväll ska jag på möte med skolstyrelsen, hoppas det går fort för jag var borta mestadels av lördagen och missade en del hemma känns det som.

Har sovit illa så det blir nog en tidig kväll för mig oxå…kanske…Flört

#3 Skogis, har den inte kommit änFörvånad. Nu jäklar får den skynda sig liteFlört.

Önskar er en fin start på veckan!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[AnnikaOhlsson]
0

Föresten…

Tack Gilla för tipset om filen "Huset vid sjön" igår.

Vilken helt fantastisk film. Snacka om tårdrypande… den var verkligen magisk!!

fridelfina
0

Halloj alla!

Idag är det min födelsedag och jag har visst blivit så gammal att jag får göra min födelsedagsfrukost alldeles själv… Flört

Är ju hemma och är sjukskriven förra och denna vecka så det är ändå ok.

Snön töar bort ordentligt, tycker inte om det - vill ha snö ända till åtminstone mars månad ut!

Önskar er en härlig fullmånevecka, med renande och laddande egergier!

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nämen!!! Ett stooooort GRATTIS  på din dag idag Fridelfina!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godförmiddag, säger sjusovaren

Har sovit gott trots den antågande fullmånen. Men det berodde nog på att jag är så trött. Undrar om jag behöver lite vitaminer eller om jag rentav skulle behöva solariesol. Eller kanske det är så enkelt att jag inte är ute och promenerar som jag brukar. Men med denna snö som blivit hal is så är det ju inte så inbjudande till promenad. Dock borde det vara ganska rent nu efter helgens regn och plusgrader. Jag får väl undersöka i eftermiddag. Saknar verkligen promenaderna.

Idag blir det en skiss som ska göras. Blir den bra så kanske jag börjar på  den riktiga teckningen. Vi får se. Ibland sitter det som en smäck och ibland får man jobba lite extra.

# 1 - Så härligt att en katt ska få ett hem. Sådant värmer mitt katthjärta. Hoppas det går bra :-)

Ha en bra dag alla Glad

fridelfina
0

Shit vilken fin tårta Elpida! Den smakar säkert helt underbart också! *hämtar tårtsleven och ett fat att äta på* Tack å bock!

silverljus
0

godmorgon ! :)…..eller lite sent för det , kanske, iaf hunnit ut till stan å göra fynd på rean ….. ;)

säjer Grattis till Fridelfina!! :D

åh Maggan hoppas det går bra med eran kolonikatt, det är så godhjärtat att ta en katt i nöd, håller tummarna att er kisse accepterar den nya … <3

önskar er en bra dag!

fridelfina
0

Tacktack!

Håller med, det är verkligen godhjärtat att ta hand om hittekatter! Barnen å jag jobbar ideellt på ett katthem ibland, det behövs såna som du Maggan!

Maggan71
0

##10, 11: Tackar! Det känns verkligen helt rätt och jag tror att det kommer att gå bra! Vi får helt enkelt ge katten tid. Hon får komma på sina egna villkor - och Bg blir en suverän "storasyster"! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

Grattis Fridelfina!

Ingen tarotlek idag heller. Den som väntar…. Har härmed väntat för länge hävdar jag! ;)

Maggan hoppas er familj alla välkomnar den lurviga nykomlingen så hon känner att hon kommit hem:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Här var det liv i luckanSkrattande

Jag säger godeftermiddag till alla glada. Hoppas dagen varit bra.

Hoppas din dotter mår lite bättre skogis, hoppas du får sova bättre i natt.

Maggan jasså det är på torsdagFlört oliiidligt spännande.

Gilla kan det vara D-vitamin tillskott du behöver?

Fridelfina strort GRATTIS! på din dag. Hoppas du mår bättre o får firat ordentligt.

Elpida, är du bättre idag? Jobbar gör du tydligen ändå.

Solverljus, kul att se dig, trevligt tillskott i luckan.

Hyacinta, jasså du såg filmen. Tur att jag sett den innan för jag somnade på soffan.

Jag passar på att säga goddag till Isa oxå, hon ligger o lurar just nu efter ett tidigt pass på jobbetTyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 14 - Kanske är det D-vitamin jag behöver. Ska till apoteket i morgon. Det är egentligen en jobbig tid nu innan våren anländer. Naturen går ju i vila på vintern men vi människor jobbar på och gnor med vårt dagliga slit.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll allesammans. Skrattande

Pagan hur visste du att jag sov nästan då var på väg in till extrabädden för att läsa två sekunder. Hehe det blev sova två timmar.FörvånadTungan ute Hade ju möte efter jobb också.

Här har det varit full fart ser jag. Är trött och hakar på Pagans alla kommentarer.

Plus ett stort GRATTIS till Fridelfina på din dag.

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Tungan uteSkrattande jag är synskFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#17 Hehe, Jo det har jag märkt innan också. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

simudainkain
0

Grattis Fridolfina!

Lycka till med katter, spådomar, tarotlekar och hälsan alla andra…

\\Lotta ?;-)