Goood morgon! 15/1
Önskar alla härliga människor här inne en fantastiskt skön lördag! Nu är det helg! *ler brett*
Jag ska vara inne idag. Kanske se Eclipse, eller dra igång 5:e säsongen av Desperate Housewives…
Eller mysa med mina Tarotkort…
Varför välja, förresten? Lördag är ledig dag - jag gör vad jag vill! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God morgon alla vännner :)
Hoppas ni får en skön lördag.
Maggan- helt rätt inställning, varför välja. Själv väntar jag på att varmvattnet ska komma igen ( pannan hade stannat i natt) och sen ska jag ta ett låååångt bad.
" lördag gör jag som jag vill" eller hur är det man sjunger i sången " måndag gör jag ingenting ingenting…"
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting
Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring
Onsdag går jag runt och vankar
Torsdag sitter jag i tankar
Fredag gör jag vad jag vill
Lördag stundar helgen till!
*nynnar glatt*
Ja precis den sången var det, fast texten blev lite fel ordnig i min version;)
/ Skogshumblan
Godförmiddag!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, men det kommer väl. Jag är bara så otroligt trött ända in i märgen. Skulle behöva lite sol på kroppen tror jag.
Det har regnat mycket här och det är plusgrader, så det kommer bli höga vattenstånd.
Kanske vintern regnar bort nu……..
Ha en skön lördag 
Godmiddag Maggan, Skogis och alla andra. 
Ja den sången är kul.
Idag fick jag för en gångs skull lite sovmorgon, brukar vakna tidigt och vara hungrig. Snöat litegrann för ovanlighetens skull. 
I eftermiddag blir det en årsläggning för dotra. Vi tog en resumè på förra årets läggning, nu såhär i efterhand kan vi konstatera att alla de större sakerna, som jobb, ekonomi, relationer osv, har stämt nästan till 100%. Så nu får vi se vad det blir av årets läggning. 
Sen blir det lite teckning hoppas jag har en skiss jag försöker få till. Nog det bästa jag ritat utan linjal. 
Ha en skön lördag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Olá alla goa
Här har vi rena rama snöinvasionen. Kommer knappt ut genom ytterdörren. Jag kan ju glömma åka dit jag skulle för snöröjningen i min del av världen lämnar en del annat att önska.
Såå vad göra då? tar väl dagen som den kommer - har ju en legitim ursäkt iallafall att stanna hemma
En dag med tarotstjärnor är ju inte helt fel så jag gör som Isa. Har ett par stjärnor som står i kö.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#6, Äsh spänn hunden för släden så klara dfu dig i alla väder. 
Jag har blivit av med ett f. Måste smitit ut när jag inte såg. Någon som sett det? 

Godmorgon!
Idag har jag sovit länge och nu ska jag börja med det jag avsatt denna dag till, nämligen städning!
Inte så kul! Men underbart när det är klart!
Kram på er!
#10 Tack vännen 

Hyacinta, precis. Min tanke är att städa lite i kontemplativt tempo. Dagens projekt är att få en lugn vrå av huset där jag kan sätta på lite reiki healing musik och meditera lite. Känns som det behövs;)
/ Skogshumblan
#5: Vad lägger du för stjärna när du gör en årsläggning? Finns det kanske en mall här på sajten? Jag ska kolla! Bra tips!
Fast jag väntar nog med mera seriösa läggningar tills jag åtminstone påbörjat Tarotkursen… *skrattar*
Här finns också en läggning för detta året.