God förmiddag 14 jan
En sen morgontråd idag - men vad gör väl det när det är FREDAG
!!!
Ska ta en snabbpromenad på lunchen idag så att motionen är klar till ikväll. Ska bara mysa med minsta dottern ikväll för imorgon är jag bort större delen av dagen.
Önskar er en fredag med mycket lycka och glädje!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack och detsamma! Vilken underbar bild! 
Min dag har börjat spännande eftersom jag blivit uppringd av en man från svt! Nu väntar jag på besked från min chef hur arbetsgivaren ställer sig till att jag går ut i tv. Det rör inte arbetet, utan min privatperson, men jobbet kan ju ändå påverkas.
Vill i det här läget inte säga vad saken gäller, vet ju inte ens om det blir av, även om jag gärna vill!
Kanske ska jag dra ett kort…? *ler*
Önskar alla en strålande fredag!!!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God middag!
Har tagit en sovmorgon och ska nu sätta igång med mitt porträtt, eller rättare sagt fortsätta.
Plusgrader är det och snön smälter, det kom ju en del snö igårkväll (morrr!). Men ingen sol idag. Men det gör ingenting, huvudsaken det är plusgrader!
Maggan, ska du vara med i TV? Då får du berätta mera så vi kan titta på dig!
Elpida, en vacker bild även om den är lite skrämmande.
Ja man får väl ta och mysa ikväll då, antingen till bok i soffan eller TV.
Ha en skön fredag 
God kväll.
Här har dagen gått i ett. Känns som att jag knappt kom i säng igår innan dagen var i full fart igen.
Ingen tarotlek kom idag men under meditationen fick jag en insikt, här är inte så i ordning som det skulle vara om jag välkomnade en gäst hit så dags att få lite ordning så leken känner sig välkommen och trivs här när den kommer. Har också sett var leken vill bo, har ärvt en gammal fin träask och den ska görs fin också;)
Ha en skön fredagkväll alla.
Och Gilla, hoppas svaret på din dröm inte låter vänta på sig mer nu.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godkväll goingar
Tack Elpida, för Elpida
Maggan - hmmm när du kan berätta - så berätta för nyfiken i en strut, TV spännande minsann. Ska vi börja be om autografer??
Skogis, du måste lära dig chilla girl
när du lärt dig så lär mig.
YES!! fredag ack vad vore väl en vecka utan dig att se fram emot….
Undras vad jag ska slockna framför idag - hmmm lutar åt let´s dance
alltid sååå pigg på fredagskvällen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, japp jag lovar. Och du, det samma gäller dig
Hoppas du sover gott nu då
/ Skogshumblan
Gokväll! Såg att jag skrivit i fel tråd. Skrev i gårdagens tråd idag! Jaja! Sånt händer! Nu har sista paret dansat ut o jag har lagt mig. Gonatt gott folk!
Kram
*s* Godnatt Hyacinta, sov gott!
/ Skogshumblan
Nu lägger jag också ner för idag, fast det redan är en timme in i imorgon. Skulle bara renska undan några profetior här ifrån sajten.