God morgon 13 jan
Redan torsdag, veckan har gått fort hittills. Fast det kanske beror på att jag var ledig i måndags…
.
Igår gjorde jag en läggning med keltiska korset för en vän, korten ligger nu och maler i hjärnan. Ska bli kul att komma hem och skriva ihop det som kommer till mig under dagen.
Jag får ofta en grundtanke om korten vid sittningen, men det riktiga budskapet kommer oftast efter ett par timmar…eller dagen efter.. lite jobbigt. Det kunde väl trilla ner direkt! Så mycket lättare det skulle vara då
.
Hoppas ni får en finfin torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra goa vänner. 
Ja, tänk så mycket lättare det hade varit om man fått allt till sig direkt man gjort läggningen.
För min del så kommer det mesta när jag gjort läggningen tittat på den och gått ifrån en stund. När jag sen tar papper och penna och börjar skriva då kommer det mesta till mig ibland så fort att jag knappt hinner skriva.
Jag har märkt att när jag skriver för hand då kommer väldigt mycket till mig. Även i andra sammanhang så jag borde prova automatskrift.
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag ser världen genom kärlekens ögon."
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Idag är det tvättdag, inte särskilt spännande men det måste göras. Jag varvar med färdigställande av ett porträtt.
Det blir dagens äventyr 
Ha en skön dag, snart är det fredag 
God förmiddag!
Här har vekcan också gått fort - var också ledig i måndags. 
Min dag började bra, tåget var i tid! *skrattar*
Men sedan fick jag ont i magen och det blev värre, så nu är jag hemma igen… Som tur är så hade mitt ex varit i Vimmerby och jobbat och var på väg hem när jag ringde. Annars hade jag fått vänta till tåget och fortfarande varit kvar. Allting ordnar sig på så sätt! *ler glatt*
Magontet är inte "dålig-i-magen-ont", utan mera "skär-som-knivar-ont" och det sitter lite högre upp än "vanligt magont"… Kommer i vågor… Påminner lite om det magonda jag hade när jag blev förgiftad av dålig skagenröra för ett par år sedan, men idag hade jag inte ätit på 4 timmar när det började…
Ja, ja. Ska gå och lägga mig och vila en stund. Jag hoppas det går över, för jag har egentligen inte tid att vara hemma från jobbet imorgon…
Kram på er alla (på behörigt bacilluskavstånd *skrattar*) och ha en fortsatt fin torsdag!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
# 3 - Sitter det onda i mellangärdet, på mitten eller i någon sida?
#4: Precis mitt i liksom… Fick frågan av en kollega om det kunde röra sig om magkatarr, men det har jag aldrig haft! Vet inte vad det kan vara. Men precis mitt i - både nerifrån och upp och från ryggen till magen.
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Låter riktigt jobbigt maggan. Hoppas du fått vilat dig och mår lite bättre nu. Tycker inte det låter som influensa.
Hej på er. Ja det går undan 2011, redan torsdag eftermiddag - lite overkligt - fast jag jobbade i måndags
Nu är Nillan iväg, hoppas det går bra och att hon kommer trivas, det är ju iallafall 3 veckor. Kan ju vara vääääldigt lång tid om det är i en jobbig miljö. Vi får skicka alla våra goda tankar till henne.
Jag låter också mina stjärnor mogna fram. Lite jobbigt när kompisar kommer över o vill ha en Instant reading! De tror man har magiker hatten på sig o ser om o när de ska vinna på lotto
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

#6 Mina tankar gick oxå till Nillan när jag gick in på sidan imorse. Ska skicka massa goda bubblor till henne =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
Här kommer en hälsning från mig !! Jag har varit lite osynlig här ett tag
Men annars är allt bra Denna vecka 2 har gått fort I morgon så fyller min äldste son 19 år I kväll ska jag göra smörgås tårta!
Ha en bra kväll alla
Kram/dolla
Allting är möjligt
Mmmmm………smörgåstårta, hur dags ska vi komma? 
I morgon fredag är den färdig! Ska garnera den då så du hinner ta flyget
Allting är möjligt
Oj jag ber om ursäkt, jag har missat morgonhälsningen här inne idag.
Önskar er alla en skön kväll och inte minst en härlig fredag i morgon:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God…kväll! Snart kväll iaf!
Sitter och lägger sista handen på jobb, sen hem och ta helg!!
Ska bli skönt…känner bara att "däcka framför tvn" ikväll.. men som vanligt så blir det nog inte så. Det är ju alltid nån som ropar eller nåt som ska fixas eller donas eller brötas med…
Kram på er!