Godmorgon 12/1
Godmorgon allesammans 
Segt idag, tittar ut och ser… bara snö.
Känner att jag är rätt nöjd med snö nu. Vill ha lite varmare och mer barmark. Det är attans så halt idag.
Så ta det försiktigt när ni ska ut.
Önskar er alla en skön dag trots allt. 
Dagens tanke av Louise L.Hay
"Det här är en fantastisk dag för att skapa, fantisera, tillverka något och visualisera."
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon! Gråmulet och mer snö på väg. Jag börjar längta efter våren och värmen.
Idag är en loj dag. Maken är hemma idag. Hostan vill inte ge sig efter lunginflammationen.
Ska tvätta lite och se om min tarotlek kommer med posten idag. Tre arbetsdagar sen jag beställde den har gått så nu är det fritt fram att börja längta!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag! Gör en snabbinloggning från jobbet… 
Tror jag får min tarotlek idag - och hoppas att du får din också, Skogshumblan!
Trevlig onsdag - mittiveckandag - alla!
Snö här också. Men kramsnö, som "suger", inte den kalla lösa som lägger sig som ett extra islager. Faktiskt lättare att gå i morse än igår eftermiddag! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Maggan, ja vi får längta ihop idag också!
Vad har du beställt för lek? Jag körde en Wait Raider.
Ska bli så kul att få den bär den väl kommer.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
En svensk Thot av Crowley från AdLibris. 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God förmiddag!
Det börjad snöregna igårkväll och det kom lite av den vita varan i morse, men nu har molnen skingrat sig och en blek sol tittar fram. Hoppas att den stannar hela dagen och sprider sitt ljus, för det behövs verkligen - ljuset!
Här blir det tecknande idag och kanske en promenad.
Jag önskar er alla en bra dag 

Hallå hallå!
Här har det vräkt ner snö hela natten och förmiddagen! Nu är det vitt, vitt, vitt ute igen och det är bara till att hålla vårkänslorna borta för det kommer vara så här ett bra tag till!
Har kört ett fantastiskt roligt Zumbapass på lunchen med massa härliga tjoande och tjimmande människor - underbart! Ikväll kommer en väninna till mig för en läggning av Keltiska korset! Japp Gilla, jag gör mina lektioner nu!!!
Önskar er en fortsatt trevlig dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hejsan svejsan
jag visualiserar Isa, massor hela tiden. Sol o värme. Om alla önskar sig detsamma så lär vi får en kanonsommar.
Här har det oxå vräkt ner snö sedan i går kväll. De stackarna i snösvängen har fullt upp att forsla snö till dipåer för det finns inte plats med mer längs vägar o trottoarer. Svårt att köra är det oxå - jag vill ha asfalt!!
inget är väl som väntans tider…
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot