Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 4368 ggr
Maggan71
0

God morgon tisdag 11 jan

Good morgon!

Tack för en ny dag. Tack för att jag har ett arbete att gå till och på förhand vill jag tacka för den känsla av god tillfredsställelse som fyller mig när jag lämnar mitt arbete i eftermiddag. Skrattande

Tack för allt jag fått lära mig på iFokus de senaste dagarna - och tack för allt nytt som kommer!

Ser fram emot min tarotlek som bör komma med posten om ett par dagar!

Nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig färdig att gå till tåget! Ha en härlig dag, alla!!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

God morgon alla! Så fint du skrivet #0! Att tacka och vida tacksamhet inför det man har är något vi kanske inte gör så som vi borde.

Här halt som skam och jag är glad att det går åt vår!

Går också och väntar på min tarotlek. Hoppas bådas våra lekar kommer snart.

Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godmorgon Maggan71, Skogis och alla andra. Skrattande

Känns att man varit långledig. Segt idag, men man kommer igång sen.

Maggan vilka fina ord du skriver. Ja man glömmer ofta bort det där vardagliga, Skrattande

Skogis Gå försiktigt så du inte halkar. Skrattande

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Livet stödjer mig och vill att jag ska vara tillfreds och lycklig."

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon allesammansGlad

Vilken härlig affirmation IsaSkrattande

Spännande att få nya tarotlekar, Glad

Jag börjar återhämta mig från magsjuka!!!, så det blir avresa i morgon vi syns om tre veckor vänner, förhoppningsvis är jag piggare och fräschare då!

Kramisar till er allaKyss

Elpida
0

God förmiddag!

Igår var jag ledig med flickorna och idag försöker jag uppbåda något som kan liknas vid arbetslust… jag lyckas så där kan jag säga!

Maggan, alltid bra att bli påmind om allt vi faktiskt HAR inte bara det vi vill FÅ!!! Brukar ägna en stund på morgonen åt att vara tacksam, en bra vana som behöver påminnas ibland!

Nillan, magsjukaSkrikandes. Stackare, skönt att du är piggare. Jag trodde först du fått dotterns baciller men det var ju skönt att det inte var så! Ha den nu riktigt skönt 0ch ta vara på tiden när du nu är där! Gör det till din egen, alldeles egen upplevelse! Saknar dig redanKyss.

Önskar er alla en soft tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

#3 Nillan Ush då så tråkigt med magsjuka. Skönt att du är bättre. Önskar dig all lycka till och att vistelsen blir det som du önskar.

Vi finns här när du kommer tillbaka, fräsh som en nyponros. Flört

Varma kramar IsaKyss

(Redigerat stavfel Skäms)

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj vad jag sovit inatt!

Men när jag tittade ut i morse så hade det blivit vitt på taken igen Rynkar på näsan

Vi skulle få mera snö i eftermiddag Rynkar på näsan

Man får väl acceptera att det bara är januari och att normalt börjar vintern i Skåne vid denna tiden på året.

Jag ska aldrig mera jämra mig om det är för varmt - aldrig!

Idag ska jag göra det jag skulle igår, åka till bibblan. Ska också göra lite andra ärenden i stan. Sen ska jag teckna porträtt, jag har många som ska göras och de gör inte sig själva. Men det ska bli kul att sätta igång tecknandet.

På tal om teckna så har jag gjort klart en målning, bild kommer i separat tråd. Ska bara se om det var något som fastnade i kameran Tungan ute

Förresten, vilken trevlig tråd att komma till Glad

Nillan, du blir säkert bra tills du ska åka, annars får du ta några Imodium!

Kramar!

[GunillaR]
0

Godeftermiddag!

Äntligen har jag boken!!!Tungan ute

Nu har jag också ett lånekort på bibblan och känner att jag kommer gå dit ofta nu och låna böcker. En del böcker vill man äga men en del räcker det med att man kan låna.

På hyllan bredvid såg jag en samling böcker som jag kände ville läsas av mig. Det var en författare som heter Diane Gal…… någonting (varför ska man ha teflonminne?) Men jag vet vilken hylla de finns på när jag ska lämna tillbaka Vindens Öga.

Tror jag ska ta en lååååång dag på bibblan nästa gång. Där finns ju ett café också om man nu skulle börja svälta ihjäl.

Gott om motion har jag också fått idag. Först gick jag från min vanliga busshållplats för att få en liten promenad. Men när jag sedan skulle ta bussen tillbaka från Gustav Adolfs Torg så var nästan samtliga busshållplatser flyttade för att de ska reparera en bro. Först sprang jag som en yr höna på torget och letade för att sen hitta en karta där det var utpekat nya hållplatser, 10 minuter därifrån. Väl vid den utpekade platsen så hittade jag inte en endaste hållplats. Morrr…. dubbelmorrrr Skrikandes Sen fick jag åka med en länstrafikbuss till en bussterminal i stan där jag vet att min buss utgår ifrån. Så motion har jag i alla fall fått idag.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig vid skissblocket-

Pagan
0

Hej alla goa

Härlig start på tråden MagganSkrattande

Låååång dag idag. Ska hysta mig in i duschen innan jag fastnar här o glömmerFlört

Kan du mena Diana Gabaldon Gilla? Om Claire som reser tillbaka till 1700talets Skottland. Iså fall så låna dem - jag har läst dem 2 ggr. Underbar serie.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

NILLAN!!! ha en trevlig vistelse - så gott det nu går - vi kommer sakna dig tjejen, mycket!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 8 - Ja det var det namnet, läste lite på ena baksidan och det handlade om 1700 talet. Böckerna fullständigt skrek efter mig!

Jag ska absolut låna dem när jag läst färdigt Jarastaven.

[GunillaR]
0

NILLAN!

Ha det nu så skönt och låt både de kroppsliga och själsliga bitarna av dig hitta hem. Kan jag inte få följa med (om du har en stor väska) Skrattande

[AnnikaOhlsson]
0

Godkväll alla!

Hoppas ni haft en bra dag med många positiva tankar och glada stunder..

Kramoch sov gott när ni nu gömmer er under täcket…

nillanb
0

Tack tjejer!Kyss

Gilla jag har en jättestor väska jag packar med digFlört så härligt det hade varitSkrattande.

pst nu har jag fjärilar i magen Skäms

[GunillaR]
0

Jag förstår att du har fjärilar i magen - det är ett gott tecken Flört