Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2514 ggr
Elpida
0

Måndag 10 jan

Idag börjar många jobba igen - så då tar jag semesterCool. Min dotter ska till allergimottagningen så då följer jag och minstan med, de börjar inte skolan förrän imorgon och fritids är stängt!

Vi ska ta en heldag i stan, strosa i affärer och ta en låååång fika. Ska bli fint att umgås med mina flickor!Kyss.

Önskar er en härlig måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej alla!

Inte riktigt bra i min arm än så jag tar det lite lugnt med skrivandet. Det har vräkt ned snö hos oss och maken har fått skotta och skotta.

Ny blogg igen men skam den som ger sig Flört /kram

Ps Elpida mys med dina tjejer för det är du värd Kyss

Maggan71
0

Jag hade jouren i nyår, så idag är jag "beredskapsledig". Skönt med långhelg! Skrattande

Dagis och fritids stängt här med, så jag har de små barnen. De lite äldre har valt att vara ensamma hemma hos pappa. *ler*

Önskar alla en härlig måndag!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Isa56
0

Godmorgon Elpida, Spanaren, Maggan71 och alla andra goa vänner här. Skrattande

Så kom jag också in, har varit problem imorse med att komma in. Obestämd 

Elpida låter härlig, mys du med dina töser. Tungan ute

Spanaren ta det lugnt med din arm, skickar varma tankar. (Jag har provat att skicka healing till min dotra en gång… Hon mådde illa, så jag får nog träna mer.Förvånad)

Maggan71 Så skönt med långhelg, isynnerhet efter allt julstök. Idag är min första arbetsdag, så det är lite kluvet. Flört

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

God middag alla.

Nollgradigt och halka bjuder min vrå av världen på idag men jag önskar er alla en ljus och fridfull dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God förmiddag

Sovit gott. Fortfarande plusgrader men ingen sol idag.Hoppas nu att det inte blir mera vinter för denna gången.

Jag ska åka till bibblan idag och försöka få tag på Vindens Öga och kanske även hitta någon spännande bok om konst. Det var hundra år sedan jag lånade en bok så jag kanske står där som ett fån och inte begriper någonting.

Ha en bra dag Glad

Isa56
0

Gå till lånedisken och be om ett lånekort, så ger sig resten sen. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Okki - bara jag hittar den, he he Foten i munnen

Pagan
0

Tjena ligan

Första arbetsdagen efter semestern. Om jag bara kunnat sova i natt, men det sket sig som vanligt efter långledigt. Lyckades slumra till ett par gånger. Gav upp vid 3.30 och gick upp o drack kaffe istället. DÅ var jag pigg minsann nu är jag som ett….päronFlört bäst att inte ta en lur, för då upprepar sig problemet.

Nåväl, trevligt att träffa jobbarkompisarna igen o fika raster är ju alltid kul.

Låter som en väldans trevlig dag Elpida. hoppas Ni haft trevligt o har lite pengar kvar.

Maggan, låter mysigt att kuna vara bara med halva kullenGlad

Här har vi oxå blixthalka skogis, kändes lite oroligt ibland ute på vägarna. Höga istrottoarer oxå. Hoppas det fortsätter vara plusgrader.

Isa, din första dag också, men du kör sena skiftet förstår jag.

Hittade du boken Gilla?

Spanis, najs att se dig. ny blogg?? Vad hände med den andra?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#8 Mannen hade för mycket att göra med jobb och familj. Plus att han var själv med sajten på fritiden och han hade inte heller råd att anställa någon.

Nu kanske den drivs vidare och i mindre skal plus att medlemmarna får betala. Det var en toppensajt Gråter men jag vill inte betala för det Flört

Håller på att bo till mig och här finns jag: http://spanaren55.bloggplatsen.se

/kram

Pagan
0

Jättefint du fått det. Skrev en rad till dig…okey tvåFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 8 - Jag kom inte iväg idag. Vete sjutton vart denna dagen tog vägen. Men å andra sidan så har jag gjort färdigt en målning, foto kommer i morgon. Jag har också plockat ner alla adventsbelysningar och satt upp mina fönsterlampor istället.