Dröm: På kyrkogården.
Vad tror ni det betyder när man drömmer om en kyrkogård? Har aldrig tidigare hänt mig, men den här drömmen var mysko.
Jag var tillsammans med två andra kvinnor. Vi befann oss på en väldigt underlig kyrkogård, gravarna satt nästan på varandra och var riktigt slitna. De satt inte heller på rad utan i huller om buller, ingen ordning. Och det var miljoner och åter miljoner gravar. Massa träd runt omkring och en gigantisk äng. Gav ändå en rogivande stämning. Kändes inte alls läskigt.
Vi gick omkring på kyrkogården och letade efter en av kvinnornas pappa. Tänkte att det skulle ta en evighet att hitta hans grav. Istället hittar vi en annan grav som tillhör en man. På graven finns ett huvud, en modell av den här mannens ansikte, hur han såg ut när han levde. Och den modellen var oerhört lik min farfar. Hette samma sak också, men vi tre visste att det inte var han.

Glad att din kyrkogård var rogivande Nellie
Huller om buller står gravstenarna - tyder på oro och sorg, problem i faggorna. Men eftersom du känner omgivningen som rogivande så ska vi kanske inte haka upp oss på att gravstenarna stod huller om buller. Där fanns kanske ett system, fast du inte såg det så. Kanske finner du svaret där - i det osystematiska sas? Vad har du mitt framför näsan som du inte ser?
Totalt 3 kvinnor - du i olika faser av livet. Vad kan du skönja av dessa 3 roller?. Du som liten, tonåring och vuxen. Eller dina roller nu på jobbet, hemma, familj? Vad söker du inom dig själv som ligger så djupt begravt?
Ni letar o letar bland alla dessa otal gravar, finner inte den ni söker, utan finner istället (?)en gravsten med ett huvud på - som liknar din farfar - ett statement att låta gammalt vara begravt. Att drömma om sina mor/farmödrar indikerar en längtan efter att bli omhuldad och trygg.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack för din tolkning, Pagan! :)
Nu när du nämner det så minns jag att jag betraktade kyrkogården från fjärran för att kunna se dessa miljontals gravstenar. Och då, trots att allting var väldigt tajt, så stod de i vågrätt rad, med gångar emellan.
Drömde en annan dröm igår om att jag sover i sovrummet med min sambo och en tjog barn. På golvet låg det avföring precis överall!
Hunden hade varit framme. 
Började koppla denna dröm lite till den om kyrkogården pga avföringen = jorden på kyrkogården.
Det låter intressant med en följetongsdröm! Hoppas du lyckas få rätsida på vad drömmarna vill dig för något är det ju
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.