God morgon den 9 jan
Sitter här i lugnet och tystnaden och njuter. Även om det hade varit skönt att få sova ut så är det ännu skönare med den här egna stunden med er här på iFokus.
Idag har jag inga planer alls, dagen får bjussa på mig på en överraskning. 
På bilden är det de härliga bergen i Kroatien….jag längtar…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra goa vänner här. 
Jo, det är skönt med den där stunden för sig själv på morognen. Jag går också gärna upp tidigt just för att njuta av lite egentid.
Jag förstår att du längtar, en härlig bild du visar.
Här blir det lite vad jag vill. Idag vill jag sortera och bära ner en del böcker, jag har de stora bokhyllorna i källaren så jag byter Hrm (ja ni vet, man bär upp mer än man bär ner
) Men det är inte plats till de bokhyllorna här uppe, så det blir som det blir.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag vänner!
Pustar ut efter morgonruschen. Har bakat till i em då vi får lite lek- och fikabesök.
Lillan sover och storebror sitter vid datorn en stund och jag sitter här. Skulle mediterat men fick inte ro så vi tar det sen.
Mysko känsla att inte få meditera men men.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Goddagens
Here comes sunday
i morgon börjar vardagen igen. Skolor och jobb upp tidigt och tillbaka till vardagslunken. Lite bitterljuvt. Har iallafall tagit de lediga dagarna i min egen takt och gjort bara det som fallit mig in, så jag har haft en skön ledighet.
Lycka till med bokbytandet Isa, se till att inte fastna mellan våningarna med en god bok
Njut av dagen!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmiddag!
Vet inte om jag drabbats av någon vintersjuka, det kommer alltså andra vägen. Känner mig inte sjuk annars - märkligt! Det kan vara en biverkning på Zantac medicinen. Annars känns det bra i magsäcken nu, så jag kan hålla upp med Zantac nu tror jag.
Nu ska jag berätta vad jag såg i går och som jag inte sett på mycket mycket länge - gräs! Jag såg gräs!!! Regnet och töandet börjar ta på snön och två kullar på gården blev igår snöfria. Vilken underbar upplevelse att se gräs och mark!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, det beror på magen. Om man vågar ta sig ner till affären 
Dagens mina vänner
Tvätt och stryk och packning står på listan idag.. vet inte om det blir så migränen har däckat mig idag.
Ha en skön söndag allesammans!
# 5 - Kan du vara lite spänd nu inför din resa? Mycket som ska fixas innan………