Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2545 ggr
Elpida
0

God morgon fre 7 jan

Ligger ni och sussar och njuter av sista ledigheten? Det gör ni rätt i för nu blir det snålt med helgdagar framöver! Själv går jag tidigare i eftermiddag, här är de flesta systemen stängda så det finns inte så mycket jag kan uträtta på jobbet…

Önskar er en riktigt skön fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Maggan71
0

Jobbar heldag idag, men det får gå! *ler*

Ha en riktigt skön fredag - och helg! - du med!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Idag har jag en lång lista på saker som jag måste fixa så allt är klart till nästa vecka då jag reser bort.

Önskar er en riktigt härlig fredag!

Isa56
0

Godmorgon Elpida, Maggan71 och alla andra Skrattande

Kikar inom som hastigast ska snart iväg och göra en del ärenden. Tungan ute

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Jag är uppe förhållandevis tidigt idag eftersom jag ska ha lunchgäster. Det blir kycklingfilé grillad i ugn, ris och en yoghurtsås med lime och honung, och en currysås för dem som vill hellre ha detta.

Jag har fått magkatarrsymtom så jag får handla medikamenter på apoteket.  Har inte haft detta på länge - inte bra alls.

Skulle behöva semester ett tag för återhämtning. Förkylningen har också tagit på krafterna, eller bihåleinflammationen som jag tror det blivit av det hela.

Önskar att vi var två månader fram.

Ni får ha en skön fredag, glöm inte att mysa Flört

Skogshumblan
0

Har just fått lillan här att somna för sin middagslur. Sitter här med min kaffemugg och tar ett par minuter i ro innan jag drar igång städ & matfixandet.

Maken jobbar hemifrån idag och det känns skönt att han inte är ute på de snöiga vägarna.

Gilla, hoppas du kryar på dig och att lunchen blir trevlig:)

Ha en skön fredag & helg alla:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Godförmiddag

iFokus verkar jäklas med mig idag.

Förstår att din todolist är lång Nillan, hoppas du finner allt du behöver.

Krya på dig Gilla. Hoppas lunchen blir trevlig trots magont.

Här står oxå lite städ o röj på agendan. Funderar på att sakta men säkert plocka undan julsakerna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godkväller!

Tittar bara in här och säger hej och skickar en efterlysning i separat tråd.

Lunchen blev trevlig, maten blev uppskattad, det sa bara "swisch" och så var den slut. Och jag som hade tänkt en matlåda till i morgon Skäms

Jag har fått Zantac som jag börjat ta. Det är den bästa medicin som passar mig perfekt. Några tabletter och så är magen i balans igen! Jag får ta det så försiktigt med frukt nu en tid framöver.

Då blir det TV-soffan för resten av kvällen!

Kramen!

Skogshumblan
0

Så skönt att du hittat något som funkar för magen Gilla. Ha en skön kväll & helg!

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

# 8 - Jag har haft detta problem under många år och testat ett otal mediciner, men Zantac tycks vara den medicin som hjälper mig bäst.

Skogshumblan
0

#9 Gilla, ush stackars dig. Låter inget vidare. Men du verkar ju varit med om det tillräckligt för att veta vad som hjälper och stjälper så att säga.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Såg Ni let´s dance? Jag var nära att missa det - hade inte  jeremina via facebookObestämd förvarnat så hade jag missat. Jag börjar bli en nörd!! nåväl. Frank Andersson var med - enligt mig himla otippat - så nervös han var, men det gick ju bra. jag fick mig ett antal goda skratt (jaja jag e lättroad) med detta är ju ett sånt fellgood program att det går inte att låta bli att bli glad, rörd, fnissig, oroad, exalterad. Hörde ni vad Weises son replikerade - när Tony anmärkte att han borde hålla mun?? ASG!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot