God morgon 6 januari
God morgon mina vänner!
Vaknade tidigt - som vanligt när man är ledig… Har skrutit om min lyxfrukost med bl a chevre… och nu får jag betala priset. En del laktosintoleranta tål getost - jag tillhör INTE den kategorin. Nåja, det var gott så länge det varade. Jag får väl se till att inte ha allt för långt till toaletterna idag
Hur som helst önskar jag er en skön Trettondag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra vänner 
Ajaj Elpida inte roligt.
Hoppas du inte har blivit jättesjuk. Och att du snart blir bra. 
Det snöar, så ovanligt
Har sopat av trappan och kan göra det igen. Nåja, det är som det är. Bara att gilla läget. Man börjar vänja sig. Det är bara att se framåt. 
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon.
Nä lakosintollerans är ju inte så lätt att förstå sig på. Är själv laktosintollerant och på våren/ sommarhalvåret tål jag mer än på vintern. Helt skumt tycker jag men så är det.
Idag ska jag städa. Men oj här sitter jag;)
Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag!
Kikar in här en liten sväng för att säga hej 
Oj så mycket snö det kommit, det skulle visst bli uppehåll i eftermiddag. Och jag som skulle åka och handla. Men det går säkert bra ändå. Jag ska ju inte ge mig ut på landet. Ska bara åka några hållplatser.
Önskar er alla en bra dag och Elpida stackare, hoppas du snart hämtar dig.
Kramar 

Goddagens
Ingen bra start på dagen Elpida, krya på dig. Jag är en av de lyckligt lottade som tål i stort sett allt. Ytterligare något att skicka en tacksamhetens tanke om - ytterligare något jag tar för givet. Hmm, det är till att vara bortskämd.
Här snöar det oxå fortfarande, tredje dagen som det fortsätter vräka ned. Trodde förra årets snöfall var rekord men nu är det dags igen att skotta tak mm.
Ha en ypperlig dag och let´s be careful out there
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Dagens allesammans!
Himmel så mycket snö!
Usch Elpida inget kul det där.. har själv Crohns så jag vet hur dumt det är med magar som inte vill detsamma som en själv
. Krya på dig.
Dottern hostar så hon kräks här hemma, stackars liten fy vilket tråkigt jullov min lilla goding fick.
ha en skön dag alla