Godmorgon 5/1 2011
Godmorgon allesammans. 
Det börjar ljusna utanför, men det har nog kommit några cm. Vi var ute igår och sopade av trappan tre gånger, det syns inte.Nå det skulle komma någon dm snö. Temperaturen håller sig runt nollan, på gott och ont.
Kanske vi kör ut idag, det beror lite på vädret. Jag tycker det är lika skönt att sitta hemma. Vi får se vad dagen ger.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God morgon Isa
Samma väder här, maken vet vad han ska sysselsätta sig med när han kommer hem! Om ni ger er ut och kör så ta det försiktigt för tjyven!!!
Ska köra ett Zumbapass på lunchen, jag hoppas det inte förvärrar min förkylning. Pga av allt snöande har jag frusit som en liten blå de senaste 2 dagarna, spelar ingen roll hur mycket vi eldar eller hur mycket kläder jag drar på mig
. Det brukar bli bättre när jag kört ett motionspass så jag hoppas på det! Om inte annat så värmer ju de latinamerikanska rytmerna
.
Ha en skön onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon. Fin bild #0
Jag ska gå och lägga mig,. känns inte som jag kan tänka riktigt klart nu när jag e så trött. ha en bra dag! Kram
Godmorgon mina vänner!
Mera snö!!, har kommit får skicka ut gubben att skotta så vi får fram bilen ur garaget! Måste ta lilltjejen till läkaren igen trots medicinering vill inte tempen gå ner och det är tungt med andning.
Jag är fortfarande förundrad och förbannad över gårdagens artikel i aftonbladet angående sjukförsäkringen!
Gamla tiders stupstock har återupplivats, på ett mer utdraget och plågsamt smygande sätt!
Skogen skulle vara tyst om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst.

Godermorgon
Här är det oxå snö snö snö i massor. Glad att inte behöva ge mig ut med bilen.
Låter jobbigt Nillan med lilltösen. Vad är det för en enveten bacill hon råkat ut för? Förstår din frustration gälande artikeln, vart har mänskligheten tagit vägen?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God förmiddag
Migränen är borta, tack o lov. Men jag känner att jag måste ta lite "time out" några dagar. Så att jag får koncentrera mig på det jag vill göra, teckna och måla. Det behövs bara några dagar så har jag rättat balansen igen. Det är bra när man lär känna sin kropp och signalerna. Och sen är det bara att lyda, eftersom det inte finns några andra alternativ.
Snö har det kommit och just nu har vi tunna moln och ganska ljust.
Jag ska iväg och köpa pizzagrejor så att detta är klart till fredag. För det ska ju vara helg i morgon och då är ju affärerna stängda. Nu får det verkligen vara slut på "helgandet." Men det är ju skönt för dem som jobbar att få sig en ledig dag.
Hoppas att jag hinner måla när jag kommer hem, för jag håller på med en målning nu som skriker om att bli klar och då är det mycket svårt att inte gå dit och göra som den säger.
Jag ska försöka ta ledigt i alla fall :-)
Ha det så bra, vi hörs om några dagar 
God middag alla:)
Snöat lite här i natt men inte mer än att jag slipper skotta idag.
Går här och längtar och väntar på att min tarotlek ska komma. Skulle gärna snabbspola fram över helgen så jag slapp vänta såhär länge;) * tålamod? Ska man ha det i alla lägen? Näää!*
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jasså skogis du har det bra, här har jag fått skotta flera gånger och mer lär det bli. Fast jag slipper ju gå på gymmet eller få dåligt samvete för att jag slappar bort ledigheten.
nä tålamod är en dygd tror jag, äger inte den jag heller. 
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jipiii! Där är öppet i morgon på köpcentrat, så jag behöver inte stressa idag. Perfekt!
Pagan, har gjort mitt känns det som. Maken har legat däckad i lunginflammation hela december så pelletssäcksr har kånkats, snö har skottats å matkassar likaså. Så nä- inget gym behövs här heller;)
Men så bra att det är en dygd. Då kan vi jobba på st få liiiiite mer iaf;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

#8 Vad skönt Gilla, migrän ska man ta på allvar. Då har kroppen fått nog! Hoppas du kan ta dig tiden för din målning utan att det blir ett stressmoment och ha det nu riktigt gott med sonen + familj!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#3 Usch hoppas att hon blir frisk snart. btw älskar ditt talesätt :D
#5 Ha ett par roliga dagar och hitta dig själv igen