Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2659 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 3 januari

Hej alla!

Jag har ont i min högra arm och den blir sämre av att sitta vid datorn och därför så drar jag ned på mitt skrivande ett tag.

/kram

Ps Försöker med att hålla igång min blogg Flört

Isa56
0

Godmorgon Spanaren och alla andra. Skrattande

Stackars dig Spanaren, jag skänker dig varma tankar och kramar. Hoppas du snart blir bättre. Kyss

Lite lustigt… eller inte…. när jag kikade på termometern så visade den -18,3 ute och 18,6 inne. En skillnad på 36-37 grader, tro sjutton att många är förkylda, och sjuka.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God förmiddag!

Dagen har börjat lugnt här på jobbet och nu är det bara att tuta och köra. Känner mig lite hängig med förkylning som verklar blossa upp, tänkte faktiskt att jag skulle slippa den. Det blir nog till att ta en liten jägermeister ikväll…

Spanis, vila gör du rätt i. Armen talar om för dig att det varit lite för mycket på sistone. Bra att du lyssnar till den. Skickar lite energier till dig!Kyss.

Hoppas att ni som är lediga njuter av tillvaronSkrattande, själv dyker jag nu ner i arbetordrar och annat roligt!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Godförmiddag

Låter inget vidare spanis, vila du din arm och satsa krafterna på bloggen.

Tvära kast med temperaturen Isa, bäst hålla sig inomhus.

Elpida trevligt att du jobbar på med sådan energi, då slipper jag ha dåligt samvete som slappar halva dagarnaTungan ute

Fast jag måste iallafall inhandla fönödenheter. Kyl & frys gapar tomma. Min kära pärla står ute o ser frostig ut, har inte motionerats på över en vecka - så det blir dagens första utmaning.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag

Det blev sent isäng inatt av förklarliga anledningar.

Idag är det tvättdag så det blir inga fritidsproblem. Det är solsken och kallt idag. Jag var ju ute på en promenad igår men vågade inte gå för långt eftersom det var is överallt. Hoppas verkligen att de grusar idag.

Spanaren, försök göra lite görelser med armen som du normalt inte gör som inte är ansträngande och så håll dig ifrån datorn några dagar. Kör också med avslappning då och då.

Ni får ha en bra dag denna första måndagen 2011.

nillanb
0

Dagens godingarGlad

Krya på er energier till onda armar och förkylningar!

Lilljejen har lunginflammation så det blir en hel del spel och annat som hon vill syssla med.

ha en riktigt bra dag allesammans!

[Spanaren]
0

Tack alla och jag lyssnar på ditt råd Gilla Kyss

BabyDragon
0

Hoppas att du m¨r bättre nu spanaren :)