Ifokus bloggen
iFokus tar bort våra bloggar. Hur har Ni tänkt att göra? Jag har väl inte varit någon nitisk bloggare direkt, men det har funnits tillfällen då jag velat skriva lite. De erbjuder ju oss nya gratis bloggar - kanske bra för dig Gilla, du var ju lite i startgroparna. Vet inte vad jag ska göra.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Då är vi två, för min blogg har legat nere nåt år nu.
Men jag lutar nog åt att registrera mig där. Sen får vi se om det blir något skrivet.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag förstår det som om att du inte har skrivit i den här ifokusbloggen innan men haft funderingar på det. Det har varit enkelt då bloggen ligger där redo att skrivas i när andan verkligen faller på. Då är väl bekymret enkelt egentligen. Starta en blogg och skriv när du känner för det eller om det är möjligt så vänta tills det är dags att skriva och öppna en blogg då istället. Worldpress.com är gratis. Det kostar alltså inget att signa sig för en blogg där, vare sig nu eller senare. Däremot så är det viktigt om man har haft en aktiv blogg här på iFokus och om man inte vill förlora innehållet i den, att flytta den till worldpress nu. Efter datumet som ifkous satt så kan man inte göra det.
Själv har jag en egen blogg redan som jag är aktiv på fast inte på iFokus. Så för mig blev det ju genast enklare.
Jag är glad. Är du?
Jag har inte använt min blogg på iFokus, men jag har ju som sagt funderat på att skapa en blogg där jag tar upp både konst och tarotsnack.

#3 har nu skapat ett konto - för att exportera de få inlägg jag har här. Men tydligen så har jag fattat fel gällande adressen för den vill ju inte alls låta sig exporteras. Får filura vidare.
#4 detta var kanske den kick du behövde.
Sajtvärd Tarot
# 5 - Ja jag har ju letat efter en gratisplats. Fråga på Support om det krånglar!
Jag har också skapat ett konto men fick lägga till ett s i användarnamnet till isas56, det andra var reserverat.
Tyvärr är mycket på engelska, men det löser sig. Nu ska jag se om jag kan exportera mina alster. 
Jadå, jag ändrade i adressen till isas56. word…. var det det du glömde ändra kanske, nu ska jag se om det kommit fram. haha
Japp dom finns där. 
good luck i bloggandet 
Jag är glad. Är du?

nähä, det vill inte alls låta sig flyttas på - har därför givit tusan i det o skapat en ny blogg på blogg.se - lika gratis o lättare med teman o annat lull lull som ska till. fast lite jobbigt med dessa koder
nå en lär sig as one go along…..liksom…..typ
hoppas jag, tror jag, vill jag
Sajtvärd Tarot
Har en blogg där jag lägger alla mina dikter på blogspot.com
Här är adressen för de nyfikna http://dragongempoems.blogspot.com/
Min iFokus har jag ju bara lagt upp en del drömmar på. Kanske skulle öppna en ny på blogspot för det eller på wordpress. Har inte bestämt mig än. Har ju det jag skrivit sparat i min drömdagbok :) Många som vil köpa den :P