Egna dikter
Har ni också varit med om att vissa ord och rader verkligen pockar på att bli nedskrivna? Det här raderna var av det slaget.
Till min älskade dotter.
Jag håller ditt blödande hjärta i mina händer,
Det är solkigt och svårt sargat av svek och lögner.
Jag tvättar försiktigt rent det med all den kärlek och värme jag har.
Jag lagar det med omtanke och vördnad, och fyller det med ljus energi och kärlek till dig själv.
Ärren kan jag inte ta bort, men bär dem med heder, för det är bevis på att du lever och kan älska.
Efter mörker kommer ljus, även om natten ibland är lång.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
En till av annat slag.
Jag öppnade fönstret och såg en liten tilltufsad fågel på fönsterblecket.
Jag tog den i mina händer och värmde den, jag matade den och vårdade den ömt. En dag öppnade jag fönstret
Fågeln lyfte och flög ett varv runt rummet för att tacka för omvårdnaden.
Sen flög fågeln ut i friheten.
Hoppets blåa fågel lever än.
Förlora aldrig tron och hoppet om en bättre värld.
Jätte fina :)
Tack Babydragon 

Isa - vad vackra de är!!!! Jag överlämnar gärna mitt hjärta till dig när det behöver vårdas
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Mmm så underbara dikter Isa!
En själens healer…
Tack Elpida och Nillan. 
Tänk jag visste inte att jag kunde få ihop det sådär. Fast den första hade jag nog hjälp tror jag. 
#7 Ja, Pagan hon grät först, men hon älskar den. Hon har till och med lagt ut den på… Ja hihi Facebook (igen
)
Ja, Hon tycker väldigt mycket om att läsa dikter också. 
Så vackert !

Blev faktiskt väldigt inspirerad nu Isa, har så mycket känslor inombords som jag funderat att sätta på pränt. Kanske ska jag försöka få till en stund för mig själv när andan faller på… Tack söta du!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

jag fick oxå inspiration. Har letat fram mina gamla diktböcker, jösses vad känslorna flödade ibland. Fast vad jag minns så var det ett väldigt bra sätt att få ur sig det som tyngde så i hjärtat att det knappt gick att andas i bland. Kanske bra att ta upp detta igen. När jag läser så minns jag så hur det var
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack Gilla 
Hm, visst skrev jag ett inlägg?????
Nåja, Jag tycker att både du Elpida och du Pagan ska skriva igen. Och om ni vill så lägg in det här eller i en ny tråd.