Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 4172 ggr
[GunillaR]
0

2 januari 2011

Nu blev jag i alla fall först denna dag.

Därför börjar jag med att säga godnatt till alla nattramlare och godmorgon till de där märkliga sakerna som är uppe på morgonen och kvittrar.

Vi ses när vi slår upp dem Glad

Pagan
0

Suss gott Gilla. Ska själv stänga av och släcka ned om en liten stund. Blir ju värsta rumlaren när jag är ledig. Igår (i morse) kom jag i säng då jag vanligtvis går upp. Det är bara så skönt att slippa titta på klockanTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Håller med er, dags att stänga ner och koppla greppet om kudden ett par timmar.

Nattinatt sov gott och dröm sött.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

Godnatt på er nattrumlare och god morgon/förmiddag till er sjusovare!

Ja, visst är det lätt att bli sen i säng när man är ledig och får sova längre på morgonen!

Kram på er och sovgott

BabyDragon
0

Bara jag som fortsätter vara vaken? Man blir ju lite skev när man jobba natt visserligen :) men ska njuta av en ledig dag till. Behövs då jag fortfarande e slö efter nyår.

Sov gott på er andra :)

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Vaknade för en halvtimme sedan och tyckte det kändes svalt… Jo 16 grader inomhus är lite väl lite, så det var bara att elda i kaminen. Ute är det 12-13 minus. Förvånad Det var ju bara 4 minus för några timmar sedan. Nåja maken frågade inatt om jag frös och om han skulle starta "pannan" i källaren, och jag sa nej. Oskyldig Men det blir snabbt varmt. Snart 18 grader här. Det börjar ljusna utanför, ser ut till att kunna bli en fin dag.

Ha en skön dag

Kram Isa

Elpida
0

God morgon!

Jaha, så det är här ni hänger på nätterna. Hade jag vetat det hade jag hållit er sällskapTungan ute.

Solen har just brutit fram och det ser ljuvligt ut, kallt men vackert! Har gjort hallonpannacottapajer till dotterns födelsedag idag och sedan ska det lagas en herrans massa mat oxå. Bjöd både släkterna samtidigt denna gången och trodde inte så många skulle komma….. tydligen längtade alla hemifrån lite grandTyst.

Ja ja, det blir enkel mat och vi får väl klämma ihop oss så gott det går!Glad 

Hoppas ni har sussat gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

#6 Hehe ja så kan det gå när inte haspen är på…Flört Men men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Går släkterna ihopa  så kan det bli hur kul som helst. Tungan ute

nillanb
0

Godmorgon på er!

#6 Gratta 16-åringen! Men vet du jag kan tycka att det är skönt att ha ett stort firande med båda släkternaSkrattandeså är det avklarat sedan Cool.

Hoppas allt går lätt och smidigt!

Här är lilltjejen sjuk över 39 i temp nu fjärde dagen.. får de om vi får komma till VCT.

Ha det gott alla vännerKyss

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Solen skiner men det är nog kallt, har inte kollat temp än. Men det var ju molnfritt inatt så det måste ha varit kallt.

Idag ska jag masa mig ut på en promenad i alla fall. Sen vet jag inte om jag ska skriva en artikel eller om jag ska måla. Eller så kan jag göra båda.

nillan, hoppas att det går bra för lilltjejen, inte bra med så hög feber flera dagar. Svinis lär vara tillbaka igen säger de i media.

Jag hoppas att ni får en fin söndag Kyss

Pagan
0

Godförmiddag Här lyser solen så vackert. Har suttit ute o läst en liten stund. Hunden fick sköta sitt själv under tiden. Tungan ute det är kallt men klart och snön rasat från tak och räcken.

Tjolahopp Fridelfina najs att se dig, läser om din nyår, lät otäckt med rakerna runt bilarna.

Hoppas du får en trevlig dag Elpida - iallafall efter du är färdig med matlagandet. Gratta tösen från mig. 16år, ja det var tider det. Känns ju som igår.

Låter jobbigt med din lilla Nillan, feber i flera dagar, tär på krafterna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Äsch, de får umgås bäst de kan, jag lär väl stå i köket mestadelsTungan ute. Kul att de kommer - ännu roligare när de går…Tyst och det är över! Dotra blev mycket nöjd med sin nya pyjamas och fleecemorgonrock - nu får jag ha min ifred!

Nillan, hoppas ni får hjälp med lilltösen!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus