2011 Nyårsdagen
Här har det varit precis lagom med fyrverkeri. Nästan inget smällande innan 23.30. De var inte heller intill husen utan hade gått ut på grönområdet i Kroksbäcksparken och där var det mycket fina stjärnraketer. Och nu är det nästan slut med smället, en och annan eftersläntrare.
Jag har suttit och sett Avatar, en fantastisk film som jag kan rekommendera men inte till de minsta. Minimiålder 10 år sätter jag på denna. Den är så fin, vacker, skrämmande, hjärteskärande och helt underbar.
Nu ska jag faktiskt ta mig en liten nattmacka. Det blir den sista av sitt slag på länge…..
Ja lagom med raketer har det varit här med. Det har smällts av några fina raketer nere på vändplatsen som vi har fin utsikt över.
Vi tittade på sällskapsresan två tror jag det var, när Stig-Helmer åker till alperna. Det som är kul är att när jag var 16 år så hyrde pappa en lägenhet i den byn.
Det är en underbar natur där.
Önskar en god fortsättning på det nya året
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Det är kul när man känner igen platser från filmer, eller känner igen sig i filmerna. Kommer ihåg en gång när det spelades en krigsfilm som utspelades på Rhodos på ön och i staden Rhodos gamla delen.
Första sällskapsresan spelades in på Grand Ganaria i Mas Palomas. Sonen hade varit där på de ställena som han kände igen från filmen.
Javisst filmen blir lite mer speciell då, man får en annan behållning av filmen på nåt sätt. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

*smyger in* God morgon på Er alla, vill bara önska Er ett Gott Nytt 2011!
~ Medarbetare på Tarot ~
Gott Nytt År på dig också ina
Talet för 1-1-2011 blir 6 - The Lovers
En bra början på nya året.

Morsning!
Oj, wow talet 6 - The Lovers är både mitt personliga och mitt själskort!!! Visste väl att 2011 ska bli MITT år
.
Vi tittade oxå på sällskapsresan, kul att det gick en film som även 8-åringen kunde titta på. Avatar har vi tittat på ett par gånger här hemma, gillar den filmens tankar skarpt!
Ha en alldeles underbar första dag på året!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gott Nytt År och tack för att du Gilla säger att Avatar är bra så att jag kan se den någon gång
/kram
Morgon, eller god kväll. Sovit typ hela dagen. Blev sent och lite förmycket dricka. Mår la som man förtjänar. Lekte med mina syskon i snön och nacken protesterar högljutt idag!
Ska sätta mig med läggningarna idag och fundera på min FANTASTISKA dröm jag haft inatt. (står på *Årets första dröm* tråden.)
Avatar är underbar! Gillar budskapet om att hålla kontakten med moder jord. hur självklart det var förr i världen och hur vi idag skulle uppfattas av dem.
Och att behålla kontakten med vår urinvånare i oss :)
Hoppas ni haft en bra dag! Kramar