Årets första dröm!
Vad drömde du i natt? :)
Själv drömde jag att jag var omringad av bebisar och det kändes som att drömmen symboliserade min utveckling under 2011.
Bebisar i en dröm betyder för mig just utveckling, nya idéer eller något nytt som kommer att komma in i livet - och jag var omringad av en massa bebisar. 
Ska bli intressant att se vad detta år ger en.
Tack! :)
Och tack för ytterligare betydelser av vad bebisar betyder i drömmar. :D
Det där verkar mycket hoppfullt! Håller med föregående talare.
Jag kommer inte ihåg att jag drömt något inatt. Jag kanske inte har några drömmar kvar, eller så blir det ett lugnt år för mig men det kan ju behövas efter några år av stora omvälvningar.
Hade en massa drömmar idag. Jag drömde att jag var ung och gick i skolan, men det var för dem som kunde förvandla sig till drakar. jag kunde inte bara förvandla mig till drake och flyga utan kunde även bestämma vilken storlek jag skulle bli. Därför fick jag bli väktare över världens hemligheter.
Några "bad guys" letade efter ett tempel, om de fann det skulle det innebära slutet på världen. Så jag gjorde mig enorm och kopplade in mig i vissa hål i jorden. Tack vare det kunde jag lyfta upp delar av jorden och sätta ihop den i en helt annan stil. T.ex. spanien blev nya nordpolen mm. så att de inte skulle kunna hitta templet.
Vaknade och drömde sen att jag skrev en serietidning. Målade karaktärerna samtidigt som jag var en av dem. Denna hade samma stuk i min förvandling men jag var ny i skolan. Skolan var min gammla musik skola. Gjorde mig stor för att kunna frakta en av mina vänner till sjukhus när den bröt armen och fick fly från jätte stora drakar utanför skolan.
Mycket händelserik natt. :P