God morgon 31 december
Jaså du hann emellan Pagan.
Börjar bli som vanligt då. Haha 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Oj,
Jag trodde jag skulle få tjöta ensam, men då vet jag en som hoppar in och kommenterar. Haha 
Godmiddag!
Jag har tagit mig en sovslappemorgon. I går kväll började bombardemanget - med snö som föll från taket och stötte vid fönsterbläcken. Det lät nästan lite kusligt. Vi har alltså fått töväder. Skulle bli blåsigt ikväll enligt väderprofeterna.
Lite städning, handla mjölk, lägga kort och börja skissa på nya målningen idag. Ikväll så blir det god middag och film Avatar.
Så jag vill önska er alla

Härliga tarotvänner!
Kvällen här firas med lilla familjen och svärfar, inga krypavstånd alls med andra ord! Min 16-åring valde att stanna hemma från festen och umgås med sin lilla mamma istället (ja ja, och resten av familjen oxå..), mamma blev mycket glad
.
Dagen ska tillbringas med lite pilates tror jag, sedan lägger jag krutet på matlagningen ikväll istället. Är lite småseg efter en sen natt men det ska nog gå bra!
Önskar er alla en fantastiskt härlig kväll - hur ni än tillbringar den!
Gott Nytt År!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
GOTT NYTT ÅR till alla tarotvänner
Jag själv ska ta det lugnt God mat och dryck hemma med gubben
Kram /Dolla
Allting är möjligt
# 8 - Det där är ju kul, när 16-åringarna vill vara hemma 
Gott Slut 2010 och Gott Nytt 2011 önskar jag er alla
Även vi blir hemma och myser så gott det går, lilltjejen fick magsjuka i går kväll, vi skulle firat tillsammans med syran och hennes familj i grannvillan egentligen.
Men nu blir vi hemma och spelar spel med lilltjejen och skotträdda Svea kan gömma sig hemma under sängarna istället för att vara gömd under sängarna i grannvillan.
Härligt att ha sin 16-åring hemma Elpida! Det blir gärna lite oro annars…
ha det bäst fina vänner!
Det var väl inte dåligt med en kock i huset 
Du får skicka hit honom en helg 

Gott Nytt Åååååår
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gott nytt år