Godmorgon 29/12
Godmorgon kära vänner 
Tre dagar kvar av det gamla året.
Ja, så mycket tråkigt som hänt detta året, så är nästa efterlängtat. Hoppas det blir bättre än detta.
Önskar alla en skön dag.
"Bara i växande, förändring och förvandling finns paradoxalt verklig trygghet."
Anne Morrow Lindbergh f 1906
Dags att skaka ner julmaten. Ett…Två….
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej alla!
Man är som man är och mitt inre är lika ungt som förr 
Väntar kaffegäster så hejdå/ kram
God förmiddag
Det blev ganska god sömn inatt. Just nu så skiner solen faktiskt. Men det är kallt.
Idag ska det skapas, hade jag tänkt. Har inte målat på en hel vecka och håller på att få abstinensbesvär nu.
Ha en bra dag 
Goo dagens på er alla
Idag är en alldeles speciell dag det är Spanarens födelsedag Hurra Hurra Hurra!
Ha en underbar dag goa Spanis
Nillan *ljuset* tack
och tack Gilla
/kram
Det brinner i huset här!
I andra trappan, röken kommer in här fy fan!
Brandkåren är här.
Jag får klä på mig så att jag kan gå ut om det ska behövas'
Jösses, ja det är bäst att vara förberedd. Kram
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#7 Usch då … hoppas att det går bra?!?!
#9 Isa-vännen ….tack 
Tillbaka!
Det har brunnit i lägenheten snett under mig, i andra trappan. Jag kände att det luktade skumt och var ute i min trappa men kände ingenting där. Då öppnade jag balkongdörren och såg min granne, hon som bor ovanpå där det brann, att hon hade ringt till brandkåren. Det är en barnfamilj som bor där, men jag vet inte om där var någon hemma. Lägenheten blev som väl är inte övertänd men köket blev nog rejält skadat. Jag hör att de har ryckt loss grejer där nere.
Brandkåren har gett sig iväg nu och polisen finns där i väntan på hyresvärden.
Det rök väldigt mycket och jag hade tur att vinden blåste iväg röken från mig, men när jag kom in så luktar här i alla fall. Så jag får vädra lite då och då här idag.
Usch, 
Stackars familjen!
Ja usch! Och jag som skulle måla idag. Men jag får försöka få tag på inspirationen igen.
Vilken tur att hon ringde så att brandkåren kom innan det blev övertändning!
Nej nu ska jag försöka koncentrera mig på något ….

God eftermiddag!
Här var det händelserikt ser jag, Fy fanken Gilla, tur att det inte hann sprida sig. Stackarna som är ägare till lägenheten, det lär ju vara bra rökskadat där inne.
Har varit och kört Zumba på lunchen - det var ett jätteroligt pass då mina deltagare var på G.
Då är det kul! Ska strax hem och förbereda lite inför systerbesök, har inte städat så noga så jag måste kolla hur det ser ut i dagsljus
.
PS. 2011 kommer att bli ett kanonår - för det har jag bestämt!!
DS
Spanare - gratulationer kan man aldrig få för många av så här kommer en till!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#14 och #16 Tack go-vännerna mina 
#15 Inte kul med brandrök nej )-:
Fy det luktar gammal sur askkopp här. Det verkar som om lukten sitter i själva huset. Man kan ju inte vädra hur mycket som helst när det är så kallt ute. Men det kanske försvinner.
Fyyy så jäkla otäckt Gilla!
Hoppas att du fått bort den hemska lukten nu! Kram
Nej det luktar fortfarande och det värsta sitter i skafferiet. Så det blir att ta ut alla grejorna och städa därinne. Det måste ha varit rökpartiklar som kom in på balkongen och sedan in i skafferiet. Jag har balkongen i köket med ventilen ut mot balkongen.
Jag ska också köpa ättika och hälla upp på ett fat, för det kan ta åt sig oönskade dofter.
Nej usch vad otäckt Gunilla. Tur att det gick så bra som det ändå gick. Hoppas att lukten försvinner!
En rolig grej hände igår. Sambon gick in i ett rum jag renat och tyckte att det luktade så friskt! Har inte vädrat utan bara renat det under ceremonin jag hadde senaste fullmånen/vintersoleståndet. Han ville att jag skulle rena hela lägenheten :P
Sista dagen på året! (om man inte räknar med solens återuppståndelse som vi andra ;) ) Ha en toppen dag!
Och grattis i efterskott Spanaren! :D