Godmorgon 28/12
Godmorgon alla vänner
Brr så kallt det är -19,2 här, och vi ska till kyrkogården för urnsättning…
Jag önskar er alla en fin dag trots kylan
Hej Nillan!
Minus 22 grader hos mig 
Ta lager på lager med kläder så fryser du inte vid urnsättningen. Skickar med en ljus energi till er alla idag/ kram
Tack min fina Ljusspridare
Godmorgon Nillan, Spanaren och alla andra vänner 
Vi har bara en 6 minus, så då har vi värmebölja härnere. 
Varma kramar till dig Nillan idag. 
Spanis varma kramar till dig med. 
Tre arbetsdagar kvar till en veckas ledigt, har så mycket jag vill göra då. Men det är bara roliga saker och nästan inga måsten.
Koftorna passade fast Nikkies kofta blev lite kort, men det ska jag fixa till. Det är bara att plocka upp maskor i nederkanten och sticka den lite längre. Får bara köpa ett nystan pälsgarn till, för det jag har kvar räcker inte.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godmorgon i kylan
Hoppas Ni får en fin stämningsfull dag Nillan. Tänker på dig.
Din mat blev nog uppskattad i går Spanis, kram.
Jag är ledig ett par dagar till och det är underbart. Inga direkta måsten här heller som ligger o vakar över mig. Läser just nu Örnen och Kondoren, mycket intressant.
Önskar alla en fin dag och klä er varmt i klylan.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Isa Tack för kramen och jag kramar om dig i retur också 
Pagan … dom undrade om vi trodde dom skulle svälta ihjäl när det var så mycket mat på deras tallrikar *fniss*. Mat till idag också sa dom när dom tackade så varmt /kram
God förmiddag
Jag vill inte ens veta hur kallt det är. Jag är trött på vintern nu och vill inte ha mera snö eller kyla. Detta är mer än vad en skåning klarar av!
Ska åka till stan idag ett ärende. Vete sjutton varför jag sov så dåligt inatt, egentligen sov jag men jag har vaknat femtioelva gånger.
Pagan, Örnen och Kondoren, vad är detta för bok? (blev nyfiken)
Ha en bra dag 

Örnen och kondoren av Jonette Crowley "Den sanna berättelsen om en oväntad andlig resa" På bokens baksida står: "En forntida profetia, som delas av ursprungsbefolkningen i både Nord och Sydamerika, säger att när den Nordamerikanska örnen och den Sydamerikanska kondoren förenas, komer fredens ande vakna på jorden. Efter tusentals år av väntan menar många urinvånare att tiden för denna förening nu är kommen:"
Jonette har sedan 80 talet kanaliserat White Eagle och Mark och fått många djupa insikter och budskap. I boken finns nycklarna till och inspiration att finna vår själs sanning och vägen till ett andligt uppvaknande. Den är späckad med insikter och förklaringar på olika myter mm. Verkar himlans bra.
Sajtvärd Tarot
#7 Mera intressanta tips … tack för det
Tack Gilla för att du uppmärksammade detta 
# 7 - Ja, jag tyckte att jag kände igen titeln. Går den att få tag på månne?

God middag!
Sitter här på jobbet och tycker egentligen att det är ganska skönt! Får reda upp i mina pappershögar i min egen takt utan att bli avbruten. Snart är det lunch och då ska jag ta en långpromenad, det är ju rena mildvädret här oxå..typ -5. Lite skillnad från igår kväll när vi var på raketdemo och det var -20 ute…
Snart nyårsafton och jag kom på att jag inte ens funderat på ordet mat, måste kika lite efter något gott för äta måste vi ju ändå göra.
Du har så många bra tips Pagan, förstår att jag läser alldeles för mycket "skräp"böcker när det finns så många andra bra!
Spanis, du är ett guldhjärta hela du!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#9 på Adlibris 
# 11 - Tackelitack 

Det finns en billigare nätbutik ganska ny tror jag, fast väldans bra recensioner på pricerunner - http://www.kulturbutik.se/
De tar "bara" 163:- och är fraktfritt, Adlibris låg på 178:-
Sajtvärd Tarot
# 13 - Beställt och klart!
Jag hade ju lovat mig själv att nu fick det vara nog med bokköp för ett tag framöver, men denna kunde jag inte motstå.
Det var ju billigt och utan frakt!
Du har fullständigt rätt! 
#13 Tack för nytt tips på boksajter