Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2889 ggr
nillanb
0

Godmorgon annandag Jul

Godmorgon allesammansGlad

Börjar ni tröttna på julmaten ännu..det enda jag längtar efter nu är lutfisken. Idag ska vi till svärmor och fira jul.

Jag önskar er alla en mysig dag!

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Nillan!

Jag har faktiskt inte tryckt i mig så mycket julmat, men där där köttbullarna och prinskorvarna jag värmde sent i gårkväll… nä, de var inte så goda längreGlad.

Idag ska vi på 3D bio och titta på Narnia, flickorna fick biobiljetter av sin gammelmormor - vilket de var väldigt nöjda med! Ska bli ett skönt avbrott måste jag säga!

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Hej alla goa

Nja inte tröttnat ännu, men är ju inte heller direkt sugen på skinka och köttbullar.

Idag är det lite varmare ca minus 12 och huset känns inte riktigt lika kylslaget. Har bara en eftersläntrare kvar efter jul, hon åker nog hem under dagen. Får sluta vara så himla trevlig tror jagFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

God förmiddag :-)

Sovit gott inatt.

Igår åt jag lutfisk med skånsk senapssås och det var såååå gott, Och till detta drack jag julmust.

Men nu är det slut med julmaten för min del. Tänkte jag skulle ha ugnstekt kyckling idag med apelsinsås. Där blev lite potatis över igår som jag tänkte steka.

Ingen sol idag. Det verkar som det flyger lite snöflingor omkring i luften. Idag blir det lugnt och skönt, inga större aktiviteter. Läsa bok i soffan mest, tror jag.

Önskar att snuvan någon gång ville ge med sig. Näsan är helt trasig och blodig och behöver ingen mer snytaktivitet.

Elpida, vilket vackert hjärta du har i fönstret! Vill ha :-)

Ha en skön och vilsam annandag Kyss

Elpida
0

#3 Visst är det fint! Det fick jag i gåva när jag hade inredningsparty innan julGlad

Bion var helt okej och nu har vi avnjutit hederlig spaghetti och köttfärssås med lite vitlökssås till - jösses vad gott det var efter julmaten! Har ont i nacke och axlar efter skottande och vedhuggning så jag ska nog lura mig till lite massage av min dotter…Flört.

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 4 - En liten fundering - hur är ohederlig spagetti? Tungan ute

Efter vedhuggning så måste man få tillskansa sig massage, absolut!

Elpida
0

#5 SkrattandeSkrattande

"Du har alltid två val"